• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 24 دی 1398
کد مطلب : 92725
+
-

پارچه کت و شلوار؛ انقلاب

   اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که هنوز قدرت مالی لازم را دارید، به تن‌خور مناسب و شیک و با کیفیت بودن کت و شلوارتان اهمیت می‌دهید و دل‌خوشی از انواع و اقسام کت و شلوارهای شرکتی ندارید، باید سری به بورس بازار پارچه کت و شلوارفروشان خیابان انقلاب، به‌عنوان یکی از چند راسته بازار فروش این محصولات بزنید.
   توجه داشته باشید که همانند سایر پوشاک و اقلام کالایی در راسته بازار پارچه کت و شلوارفروشان انقلاب نیز همه نوع پارچه با قیمت و کیفیت متفاوت از محصولات ارزان‌قیمت تولید داخل یا وارداتی گرفته تا پارچه‌های گران‌قیمت ایرانی و خارجی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود که انتخاب متناسب با بودجه‌ را برای شما آسان‌تر می‌کند.
   همانند سایر انواع پوشاک، دوخت مناسب نیز ازجمله ملزومات تن‌خور مناسب و شیک و مناسب‌بودن انواع کت و شلوار است پس قبل از خرید پارچه کت و شلوار بهتر است فکری به حال دوخت مناسب آن نیز بکنید، چراکه خیاط بی‌مهارت ممکن است گران‌ترین پارچه کت و شلواری شما را ضایع کند. نکته قابل توجه اینکه در این راسته بازار خیاط‌های ماهری وجود دارند که می‌توانید با اندکی پرس و جو، دوخت کت و شلوار‌تان را به آنها بسپارید.
  بهتر است از قبل در مورد مدل کت و شلوارتان نیز فکر کنید. گرچه این روزها بیشتر کت و شلوارپوشان، کارمندان یا پشت میزنشینان هستند که فرم و مدل کت و شلوارشان شبیه به یکدیگر است اما اگر برای مصارف خاص مهمانی یا جشن و... خواستار کت و شلواری متفاوت هستید، بهتر است راجع به مدل آن بیشتر فکر کرده و سپس برای خرید نوع و رنگ پارچه اقدام کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید