• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 18 دی 1398
کد مطلب : 92323
+
-

بررسی ساماندهی بازار تهران در ستاد بازآفرینی پایدار

سازوکار استفاده از روش‌های متنوع ساماندهی محله بازار و اوراقچی‌های منطقه 15در ششمین جلسه کمیته امنیتی و حقوقی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران بررسی شد.
به گزارش همشهری، ششمین جلسه کمیته امنیتی و حقوقی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران دیروز برگزار و در این جلسه، 2 دستور کار ساماندهی بازار و تامین کسری خدمات این ناحیه و موضوع ساماندهی اوراقچی‌های فداییان اسلام بررسی شد.
حمید گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در این جلسه ضمن لزوم مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و شهرداری در نوسازی بافت‌های فرسوده، بر لزوم نگاه همه‌جانبه اجتماعی و اقتصادی و شهری به‌صورت توامان و استفاده از منابع دستگاه‌ها در موضوع بازآفرینی تأکید کرد.
کاوه حاجی‌علی‌اکبری، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران هم با اشاره به تهیه برنامه‌های توسعه در محله‌های بازار و فداییان اسلام توسط دفاتر توسعه، خواستار اجرای مصوبات پیشین کمیته از محل منابع مشترک دولت و شهرداری شد.
کریمی، دبیرکل انجمن‌های اصناف و بازار نیز با اشاره به اهمیت بازار و اثرات فرامحدوده‌ای آن، تامین کسری تاسیسات روبنایی و زیربنایی این محدوده را از کمیته خواستار شد و افزود: «انجمن اسلامی اصناف و بازار تمام تلاش خود را برای پیگیری و هماهنگی لازم در جهت ساماندهی بازار  انجام خواهد داد.»
در این جلسه مقرر شد موارد طرح شده در جلسه، با حضور دبیر کمیته، مدیران دفاتر و راهبرهای محدوده‌های بازار و فداییان اسلام، بررسی شود و پس از تأیید برای اقدامات مربوطه، ابلاغ شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید