• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 12 دی 1398
کد مطلب : 91880
+
-

با مردم

با مردم

   حمام فاضلاب در اهواز 
مدتی بعد از فروکش‌کردن آبگرفتگی در اهواز، هنوز از لوله‌های خانه‌های اهوازی‌ها، آب گل آلودی می‌آید که برای آن هزینه هم پرداخت می‌کنند. حتی با این آب شبه فاضلاب نمی‌توان حمام کرد.
عبدی از اهواز

   از بخش تجاری مساجد مالیات بگیرند
برخی مساجد 30تا30تا واحد تجاری، کارواش و فروشگاه و غیره دارند، اما از مالیات معاف‌اند؛ درحالی‌که درآمدهای بالای آنها می‌تواند کمکی به پرداخت مالیات کشور باشد.
کریمی از تهران 

   بدهی‌های کشاورزان کرمانی تسهیل شود
از مسئولان تقاضا داریم بدهی‌های کشاورزان مناطق شرق استان کرمان را تسهیل کنند تا مردم بتوانند با برداشت محصول اقساط خود را پرداخت کنند.
حبیب‌اللهی از نرماشیر کرمان

   کدام مرجع باید با سوسیس و کالباس غیراستاندارد برخورد کند
سال‌هاست در مورد مضرات سوسیس و کالباس از سوی کارشناسان وزارت بهداشت اطلاع‌رسانی می‌شود، اما معلوم نیست کدام نهاد باید جلوی تولید و توزیع انواع آن به‌خصوص غیراستانداردها را بگیرد. چرا هشدارهای وزارت بهداشت را کسی جدی نمی‌گیرد؟
قدمی از تهران 

   تصویب لوایح پولشویی، باعث حفظ روابط جهانی است
به‌هرحال هر لایحه و مصوبه‌ای مخالفان و موافقان خود را دارد، اما به‌نظر می‌رسد تصویب نکردن لوایح بودجه‌ای و پولشویی، خطراتی داشته باشد و اگر به جامعه جهانی نپیوندیم از جهان دور خواهیم ماند.
اعصاری از زنجان

   با مشاغل مزاحم در گیشا برخورد شود
در همسایگی ما در انتهای خیابان نوزدهم گیشا (کوی نصر) یکی از ساکنان، طبقه‌ای خلاف با چادر و سوله دایر کرده که شبها تا صبح صدای تسمه و نقاله از آن می‌آید و آبی هم که در آن ساعات از لوله فاضلاب تعبیه شده به خیابان می‌ریزد، تیره و سیاه رنگ است. بارها به‌دلیل این سر و صدا و آلودگی به ایشان تذکر داده‌ایم، اما جز درگیری لفظی و فیزیکی فایده‌ای نداشته است و مدام اعلام می‌کنند به کسی ربطی ندارد. چند بار از ایشان به نیروی انتظامی شکایت کرده‌ایم و هر بار موضوع را به شهرداری ارجاع داده‌اند. از مسئولان دلسوز شهرداری منطقه گیشا توقع رسیدگی و برخورد عاجل را داریم.
قاسم روبین از گیشا

   مسیر یکسان مترو و قیمت‌های متفاوت
هر روز از ایستگاه تئاترشهر به فردوسی و از فردوسی به تئاتر شهر از مترو استفاده می‌کنم و هربارمبلغ متفاوتی از کارت کسر می‌شود. یک روز ۲۰۱۹ ریال، روز دیگر ۱۲۰۰۰ ریال، روز دیگر ۱۲۴۰۰ریال و باز روز دیگر ۴۰۳۸ ریال.  از مسئولان پاسخگو در مترو، تقاضای جواب قانع‌کننده دارم.
محمودزاده از تهران 

   چرا قبرها را درجه‌بندی کرده‌اند؟
چرا در زمان مرگ هم آدم‌ها را طبقه‌بندی می‌کنند و قبرها درجه‌بندی شده و قیمت‌های متفاوتی دارند. واقعا تا زمان مرگ و بعد از آن هم باید تبعیض‌ها را تحمل کرد؟
حبیبی کاشانی از تهران

   به داد شاه میگوی سد ارس برسید
تردد غیرمجاز و صیدهای بی‌رویه و غیرمجاز صیادان در سال‌های اخیر و غفلت مسئولان از این امر موجب شده امروز شاهد خطر انقراض مهم‌ترین و ارز آورترین گونه آبزی آذربایجان غربی باشیم که اگر چاره‌اندیشی درستی نشود، یکی از منابع اقتصادی استان و کشور از بین می‌رود.
یوحنا از ارومیه

این خبر را به اشتراک بگذارید