• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 7 دی 1398
کد مطلب : 91389
+
-

روی خط انتخابات

تلاش‌کنیم برچسب«مهندسی‌شده» نزنند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تأکید بر اینکه «تلاش ما معطوف بر این است که برچسب مهندسی‌شده‌بودن انتخابات عنوان نشود»، افزود: شورای ائتلاف خودش تعیین مصداق نخواهد کرد و ما بنا نداریم لیست تهیه کنیم بلکه فرایندی را به‌عنوان فرمول کار تعریف کرده‌ایم که باید اجرا شود و بر این باوریم که این فرایند یک روش منطقی بی‌طرفانه است. به گزارش ایسنا، غلامعلی حداد عادل با بیان اینکه تقریبا رسیدن به یک لیست واحد کاری دشوار است، افزود: ما باید تلاش کنیم طیف‌های متدین و انقلابی را از لایه‌های مختلف جامعه به پای صندوق‌های رأی بیاوریم تا طیف‌های خاکستری جامعه هم به آن گرایش پیدا کنند.

پاسخ کنایه‌آمیز سخنگو به منتقدان

عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته است: «نظارت شورای نگهبان مشکل انتخابات نیست، مشکل انجام‌ندادن وظایف نمایندگی، ازجمله عدم‌تصویب قانون جامع انتخابات در طول ۴سال گذشته است. این سؤال همچنان باقی است که چرا قانون انتخابات به تصویب نهایی نرسید و بعد از هر بار طرح در مجلس از دستور خارج می‌شد؟»

آغاز فعالیت‌های ناجا برای انتخابات

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. سردار حسین اشتری در گفت‌وگو با ایسنا درباره فعالیت ناجا برای تامین امنیت انتخابات و برخورد با تخلفات، گفت: براساس قانون نیروی انتظامی وظایفی را برعهده دارد که در حال انجام این وظایف هستیم. اشتری درباره اینکه آیا فعالیت‌های پلیس در این خصوص آغاز شده نیز گفت: فعالیت ما شروع شده و همانطور که گفتم ما آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات داریم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید