• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 5 دی 1398
کد مطلب : 91307
+
-

با مردم

با مردم







5 ‌ماه در انتظار ساینا 

کارمند بازنشسته‌ای هستم که با مشقت و سختی فراوان از شرکت سایپا یک دستگاه خودروی سواری ساینا خریداری کردم و 5‌ماه پیش پول خودرو را به‌صورت کامل با شرکت تسویه کردم ولی با گذشت 5‌ماه از تحویل خودرو خبری نیست و طی مراجعات مکرر امروز و فردا می‌کنند، استدعا دارم کسی پاسخگوی خواسته اینجانب باشد.
خزاعی از تهران

پرونده الکترونیک سلامت اندر خم یک کوچه
بعد از 20سال از تصویب و ابلاغ پرونده الکترونیک سلامت، هنوزکسی کاری در رابطه با پرونده الکترونیک سلامت انجام نمی‌دهد و همچنان برای بیماری‌های مشابه کارهای موازی می‌شود. واقعا منافع چه کسانی از اجرای این قانون به خطرمی‌افتد که اجرایی نمی‌شود. 
دشتی از بوشهر

مافیای چادرمشکی به جامعه معرفی شود
اینکه برای تهیه چادر مشکی هم درگیر باشیم، غیرقابل‌قبول است. از مسئولان درخواست شناسایی و معرفی مافیای چادر مشکی را داریم.
سپاسی از یزد 

ماشین شامل گارانتی را بدون رفع ایراد تحویل دادند
جهت رفع ایراد اتومبیلم (استپ‌وی) به نمایندگی شماره یک سایپا در زمان گارانتی مراجعه کردم، آقایی که عیب ماشین را برایش توضیح دادم، پس از چک کردن سوابق در سیستم، چون جهت تعویض روغن و فیلتر و سایر کارها به نمایندگی دیگری رفته بودم، دلیل غیرفنی برای ایراد ماشینم عنوان کرد و با اکراه و اصرار، ماشینم را پذیرش و بعدازظهر همان روز بدون رفع ایراد ماشینم را تحویل دادند.
ذکریا نژاد از تهران

علت تأخیر در واگذاری مسکن مهر پردیس را اعلام کنند
از مسئولان تقاضا داریم در جلسه‌ای با حضور نمایندگان دولت، رسانه‌ها، مدیرعامل شرکت عمران پردیس و نماینده‌ای از مردم علت تأخیر در واگذاری مسکن مهر پردیس مشخص شود تا ارگان‌های دست‌اندر کار کوتاهی‌های به‌وجود آمده را گردن هم نیندازند.
سیدی از پردیس

این خبر را به اشتراک بگذارید