• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 5 دی 1398
کد مطلب : 91293
+
-

شهردار تهران: به‌دنبال تحقق مطالبات مردم هستیم

در شهر
شهردار تهران: به‌دنبال تحقق مطالبات مردم هستیم


دخل ری به خرجش نمی‌خورد. این سخن بسیاری از مدیران شهری است. شهردار تهران نیز در این‌باره گفت: زمانی که گزارش مالی ری را جمع‌آوری کردیم متوجه شدیم درآمدی که شهرداری تهران از ری کسب می‌کند بسیار کمتر از هزینه سرمایه‌گذاری و پرداخت‌شده در این منطقه است؛ به همین دلیل جدایی ری از تهران به نفع ری نیست.
پیروز حناچی در گفت‌وگو با شهرنوشت، در مورد مهم‌ترین مطالبات مردم از شهرداری تهران گفت: بیشترین موضوع مورد توجه شهروندان و خواسته آنها رسیدگی و ارتقای سطح کیفیت خدمات در حمل‌ونقل عمومی است؛ در همین راستا شهرداری تهران در حال پیگیری برای افزودن 2هزار واگن مترو و حداقل هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی است.
وی افزود: بیشترین مشکلی که در این زمینه داریم منابع است و در تلاش هستیم از منابع خارجی و داخلی برای تحقق این هدف استفاده کنیم. شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت شهر ری گفت: زمانی که گزارش مالی ری را جمع‌آوری کردیم متوجه شدیم درآمدی که شهرداری تهران از ری کسب می‌کند بسیار کمتر از هزینه سرمایه‌گذاری و پرداخت‌شده در این منطقه است؛ به همین دلیل جدایی ری از تهران به نفع ری نیست.
حناچی با اشاره به اجرای چندین پروژه در شهر ری تصریح کرد: در این محدوده پروژه‌های بسیاری ازجمله راه‌اندازی یک ترمینال و 2 خط مترو را در کمتر از 2 سال افتتاح کردیم. البته با توجه به وضعیت شهر ری تصور نمی‌کنم منطقه 20توان تامین مالی پروژه‌ها را داشته باشد. شهردار تهران در پایان در پاسخ به سؤالی درباره طرح جدایی ری از تهران خاطرنشان کرد: در کلانشهرها به‌دنبال مدیریت یکپارچه هستیم و افتراق برای مدیریت کلانشهرها مناسب نیست.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید