• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 23 آذر 1398
کد مطلب : 90276
+
-

صدای استان ها

صدای استان ها

  مشکل آب روستاهای آبیک 
سال‌هاست برای رفع مشکل آب روستاهای دشتابی آبیک وعده می‌دهند، اما اقدام موثری حتی برای بهبود آب آشامیدنی این روستاها انجام نشده است. مردم با سختی آب آشامیدنی تامین می‌کنند و آب برای مصارف دیگر را هم اصلا باید فراموش کنیم.
رسولی از دشتابی آبیک قزوین

  جاده پرخطر
مسیر کرمانشاه - کامیاران یکی از مسیرهای پرخطر و پرتصادف جاده‌ای در این منطقه است. در این مسیر میزان تردد خودروها بسیار بالاست و به دلیل ناایمن بودن آن، هر روز شاهد یک یا چند تصادف هستیم. از مسئولان تقاضا داریم به این وضع رسیدگی کنند.
سرابی از کرمانشاه

  زمین‌های رهاشده شهر زباله‌دانی شده‌اند
از مسئولان مربوط در اراک می‌خواهیم که برای زمین‌های رهاشده این شهر که به زباله‌دانی و بیابان خاکی تبدیل شده‌اند، چاره‌ای بیندیشند. این شرایط به‌جز آسیب‌های اجتماعی، چیزی نصیب مردم نمی‌کند و فقط گرد و خاک را به ریه‌های آنان می‌فرستد. تعداد زمین‌های خالی که دیوارکشی هم ندارند، در اراک بسیار است و سال‌هاست که به همین وضعیت رها شده‌اند و از صاحبانشان خبری نیست. شهرداری می‌تواند با تعیین تکلیف این زمین‌ها آنها را به فضای سبز تبدیل کند.
همتی از اراک

پاسخ به صدای همشهری
 در پی انتشار مطلبی مبنی بر «رها شدن ضایعات در داخل جوی فاضلاب خیابان سپه قزوین» در تاریخ دوشنبه 29مهر98 در ستون صدای همشهری، روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین اعلام کرد: «طی بازدید میدانی از بازارچه سپه ازسوی کارشناس بهداشت محیط منطقه، در داخل بازارچه میوه و بیرون آن جوی آبی وجود ندارد تا زباله تره بار در آن ریخته شود، ضمناً کسبه‌ نیز در مغازه‌های خود سطل زباله دارند، مشکل بازارچه سپه ریختن زباله به کنار سطل‌های زباله شهرداری و دفع غیر بهداشتی فاضلاب ناشی از فعالیت کسبه است که به کلیه افراد اخطار غیربحرانی داده شده است، در صورت عدم توجه برابر مقررات با افراد خاطی برخورد خواهد شد. برای رفاه حال شهروندان گرامی طرح هرگونه شکایت بهداشتی به سامانه بهداشت 190 با ذکر نام و آدرس محل شکایت اطلاع رسانی می‌شود.» 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید