• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 23 آذر 1398
کد مطلب : 90211
+
-

دلجویی از خانواده‌های جانباختگان

دلجویی از خانواده‌های جانباختگان

علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی کشورمان با سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران با خانواده جانباختگان حوادث اخیر دیدار کرد. این سفر بعد از ارائه پیشنهادهایی از سوی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور ایشان بر دلجویی و رأفت اسلامی در برخورد با خانواده‌های جانباختگان انجام شد. به گزارش واحد مرکزی خبر، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در دیدار خانواده‌های جانباختگان گفته است: بیش از ۸۵درصد از جانباختگان رخدادهای اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچ‌یک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشته‌اند و به‌صورت مشکوک با سلاح‌های سرد و گرم غیرسازمانی کشته شده‌اند، لذا اجرای پروژه کشته‌سازی‌ از سوی معاندین در این منطقه قطعی است. شمخانی با بیان اینکه رسیدگی به این امور بر عهده کمیته‌های ویژه با مسئولیت استانداران گذاشته شده است؛ گفت: استانداران سراسر کشور با توجه به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و تدابیر اعلام‌شده ایشان و همچنین اختیارات ویژه‌ای که از طرف رئیس‌جمهور محترم به آنها واگذار شده می‌بایست با اقدامات جهادی، ضمن رسیدگی سریع به وضعیت خانواده شهدا و جانباختگان، با برنامه‌ای دقیق و هماهنگ نسبت به جبران و ترمیم خسارت‌های واردشده به مردم اقدام کنند.
علی شمخانی در این سفر در منزل مرحوم حمزه‌علی نعمتی در شهرقدس (قلعه‌حسن‌خان)، مرحوم ابراهیم مهدی‌پور از جانباختگان رخداد‌های اخیر در شهریار، مرحوم سیدجلیل حسینی امامقلی از جانباختگان حوادث اخیر در منطقه سرآسیاب ملارد و مرحوم امیررضا عبداللهی از جانباختگان رخداد‌های اخیر در شهریار حضور پیدا کرده و از خانواده‌های ایشان دلجویی کرد.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور نیز سه‌شنبه گذشته در دیدار استانداران با اشاره به حوادث اخیر تأکید کرده بود حتماً استانداران با سرکشی به خانواده‌ها و افراد آسیب‌دیده به کمک آنان شتافته و از خانواده‌های حادثه‌دیده دلجویی کرده و حداکثر کمک و همراهی را با آنان داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید