• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 20 آذر 1398
کد مطلب : 90075
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   نخاله‌هایی که مردم ایلام را رنج می‌دهد
سال‌هاست که نخاله‌های ساختمانی و آشغال‌ها از سوی مردم و برخی اداره‌های شهر ایلام در اطراف شهر تخلیه می‌شود. این اقدام چهره شهر را نازیبا کرده و تاثیر منفی بر روحیه و بهداشت روانی مردم داشته است. مسئولان شهرداری چاره‌ای برای حذف این نخاله‌ها از اطراف شهر و حتی برخی مناطق داخل شهر بیندیشند. 
اعظمی از ایلام 

   خیابانی که تاریک است 
نبود روشنایی در خیابان شهید رحیمی اراک با توجه به جمعیت قابل ملاحظه منطقه باعث ترس اهالی هنگام شب و حتی تصادف وسایل نقلیه می‌شود. این خیابان از یک طرف هم به پارک جنگلی متصل است و نبود روشنایی سبب بروز مشکلاتی برای اهالی شده است. مسئولان مربوط برای روشنایی این خیابان اقدام کنند.
صالح از اراک 

   آسفالت نامناسب جاده ایستگاه قطار محمدیه 
جاده ایستگاه قطار محمدیه در 25 کیلومتری شهر قم نه آسفالت مناسب دارد و نه نور کافی برای رانندگی در شب. این شرایط هم باعث بروز حادثه می‌شود و هم خسارت‌های قابل توجهی به وسایل نقلیه می‌زند. هر روز باید در این مسیر رفت ‌و آمد کنیم. هم جانمان در خطر است و هم مالمان. 
احدی از قم 

   آتش زدن زباله‌ها 
مدتی‌ است که پشت دبیرستان انبیا در شهر سقز، اقدام به آتش زدن خودسرانه زباله‌ها می‌کنند که سبب آلودگی و بوی نامطبوع می‌شود و دانش‌آموزان مدرسه و ساکنان خانه‌های اطراف را آزار می‌دهد. مسئولان مربوط در شهرداری مانع انجام این‌گونه اقدامات شوند.
محمدی از سقز 

   پارک بدون بوفه 
پارک «کریمی مراغه‌ای»، در ورودی غربی شهر تبریز از سمت آذرشهر، فاقد رستوران یا بوفه مجهز تمام‌وقت است. ایجاد بوفه می‌تواند برای گردشگران و مسافرانی که خسته از رانندگی در این پارک توقف می‌کنند، رفاه بیشتری فراهم کند. در حال حاضر یک بوفه کوچک وجود دارد که تنها چند ساعت در روز فعال است.
مقدسی از تبریز
 

این خبر را به اشتراک بگذارید