• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 18 آذر 1398
کد مطلب : 89778
+
-

بورس شبرنگ و برچسب

  اگر اهل ذوق و برخی کارهای هنری هستید یا با توجه به نوع شغل و خدماتی که در منزل یا محیط کارتان ارائه می‌دهید، نیازمند خرید انواع برچسب، شبرنگ و لیبل در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و با قیمت و کیفیت قابل‌قبول هستید، باید سری به راسته بازار فروش این محصولات در خیابان فردوسی بزنید.
  با توجه به کمبود فروشگاه‌های عرضه این محصولات در سطح شهر به‌نظر می‌رسد راسته بازار شبرنگ و برچسب خیابان فردوسی- روبه‌روی بانک ملی- به‌دلیل فراهم‌کردن انواع مدل‌ها با قیمت‌های متفاوت قدرت انتخاب بیشتری را پیش‌روی شما قرار داده و مطمئنا دست‌خالی راهی منزل یا محل کارتان نمی‌شوید.
  در بورس بازار شبرنگ و برچسب خیابان فردوسی انواع و اقسام شبرنگ، روزرنگ، مات‌کن شیشه، برچسب دودی، رول‌های خودچسب، چسب‌های طرح‌
ام دی اف و... با قیمت‌های اقتصادی در دسترس شما قرار دارد تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.
  توجه داشته باشید که این راسته در روزهای تعطیل نیز به نوع دیگری فعال است و گرچه اغلب مغازه‌ها تعطیل است اما به محلی برای دودی‌کردن شیشه انواع اتومبیل‌های داخلی و خارجی تبدیل می‌شود. پس اگر خواستار دودی‌کردن شیشه اتومبیل خود البته مطابق با ضوابط پلیس هستید، می‌توانید جمعه‌ها به این راسته بازار بروید.
  با وجود این توجه داشته باشید که همانند سایر راسته بازارها برای خرید از این راسته بازار نیز باید ابتدا از مدل‌های مختلف برچسب و شبرنگ در مغازه‌های مختلف بازدید کرده، قیمت بگیرید و سپس نسبت به خرید اقدام کنید. در این راسته بازار نیز سهم محصولات چینی از سایر کشورها بیشتر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید