• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 9 آذر 1398
کد مطلب : 89045
+
-

با مردم

با مردم










زیرگذر آزادراه تهران- قم نیازمند آسفالت

لطفا مسئولان به وضعیت آسفالت جاده واوان به‌خصوص زیر گذر آزادراه تهران - قم رسیدگی کنند که بسیار نابسامان و خطرناک است.
قادری از واوان

سومین ماه تحصیلی و بی‌سوادی محض فرزندم
دختر کلاس اولی‌ام یک‌ماه معلم نداشت، بعد که معلم آمد پشت سرهم درس داد مثلا دریک روز چند حرف الفبا و چند درس ریاضی گرفتند و توجیه این بود که عقب هستیم. از آن زمان هم به‌دلایل ملی، مذهبی و طبیعی مدارس تعطیل می‌شوند و به جز فرزند من دیگر دانش‌آموزان هم هنوز بی‌سواد محسوب می‌شوند و برخی کلمات ساده را نمی‌توانند بنویسند.
مرادخانی از شمشیری

شهرداری سمنان قدر آب‌های سطحی را نمی‌داند
شهرداری سمنان هیچ برنامه‌ای برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و هدایت آنها ندارد و درحالی‌که شهرداری موظف به جمع‌آوری این آب‌ها و استفاده بهینه از آنهاست، بارندگی‌های خوب این سال‌ها نادیده گرفته می‌شود و اغلب رواناب‌ها یا هدر می‌روند یا تبخیر می‌شوند. لطفا مسئولان فکری برای این موضوع در استان کم‌آبی مثل سمنان بکنند.
نظری از سمنان

کرایه اتوبوس ناعادلانه و دردسرساز در کرج
کرایه اتوبوس‌های خطی در کرج طبق مصوبه شورای شهر کرج به 600تومان رسیده است که جز دردسر فایده‌ای برای مسافران و رانندگان ندارد. اول اینکه تعداد مسافرانی که کارت بلیت دارند بسیار کم است و بعد اینکه یک مسئول به ما بگوید مسافر 100تومان پول خرد از کجا بیاورد و ما 400 تومن بقیه‌اش را از کجا؟ واقعا درگیری سر این موضوع تبدیل به دردسر بزرگی شده‌است.
هادی رضایی اورزمان از خط اتوبوس فردیس - کرج

صدا و سیما در مورد آنفلوآنزا اطلاع‌رسانی کند
صدا و سیما به جای این همه تبلیغات تکراری که صرفا برای کسب درآمد است، در مورد آنفلوآنزا و شیوع آن اطلاع‌رسانی کند. فراگیری این بیماری نگران‌کننده است.
خندان از تهران

بلاتکلیفی نیروهای شرکتی 
از دولت تقاضا داریم تکلیف نیروهای شرکت ادارات دولتی را مشخص کند. حقوق اغلب شرکتی‌های دولتی به 2میلیون هم نمی‌رسد که در مقایسه با حقوق نیروهای قراردادی و رسمی بسیار ناعادلانه است ضمن اینکه امنیت شغلی به‌هیچ‌وجه در کار نیست.
جمعی ازنیروهای شرکتی کرمان

زندانیان مهریه همچنان در زندان
تعدادی زندانی مهریه هستیم که با وجود اثبات ناتوانی از پرداخت مهریه و نداشتن ملک و دارایی همچنان در زندان هستیم. برخی از ما تا 5سال هم حبس گذرانده‌ایم و خود من اکنون 3سال است که در زندانم. لطفا مسئولان قوه قضاییه فکری برای ما بکنند.
ابصاری از تهران

نظافت شخصی را از دوران دبستان آموزش دهند

به دانش‌آموزان نظافت و پاکیزگی شخصی را از دبستان آموزش دهند، همانگونه که در گذشته حتی با آوردن لگن آب و دستمال کاغذی به کلاس نحوه شست‌وشوی اصولی دست‌ها و بینی را به ما آموزش می‌دادند و اکنون در 65سالگی همچنان آن را در خاطر داریم.
پاکزاد از تهرانپارس

منطقه ویژه ارس، بیکاری جلفا را کاهش نداد
با وجود منطقه ویژه ارس در جلفا، اصولا باید آمار بیکاری در این شهرستان کم باشد اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاده چراکه اغلب ساکنین سایر شهرها از مرند و تبریز در جلفا شاغلند و جوانان منطقه بیکار مانده‌اند.
جوان بیکار از جلفا

چرا برای ایستگاه دروازه دولت پله برقی نمی‌گذارند
ایستگاه متروی دروازه دولت تا بلیت فروشی 55پله دارد و مسیر برگشت هم همان است، واقعا چرا برای این ایستگاه پله‌برقی تعبیه نمی‌شود. از سوی دیگر اگر امکان نصب پله‌برقی نیست، سازه آسانسور این ایستگاه را تکمیل کنند که بیش از 2دهه آماده است ولی بالابر آن نصب نشده. واقعا توان سالمندان و افراد ناتوان طاق شده است.
طلیعه اورنگ از دروازه دولت

رانندگان تاکسی بیمه ندارند
بعد از 5سال رانندگی با تاکسی و تکمیل تمام مدارک مورد نیاز برای بیمه تامین اجتماعی، هنوز خبری از این بیمه نیست. لطفا مسئولان راهنمایی کنند که چه باید بکنیم.
حیدری از پرند

این خبر را به اشتراک بگذارید