• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 9 آذر 1398
کد مطلب : 89031
+
-

مردم ایران دعایم کنید!

مردم ایران دعایم کنید!

حمیدرضا علیپور|  دیدار پرسپولیس برابر نساجی برای دروازه‌بان پرسپولیس یک روز خاص است. علیرضا بیرانوند در پایان این بازی باید خیلی سریع راهی هنگ‌کنگ شود تا در مراسم بهترین‌های سال آسیا شرکت کند. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا نام علیرضا بیرانوند در بین 3 نامزد نهایی بهترین بازیکن مرد سال آسیا‌ست. بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس برای رسیدن به این عنوان باید با اکرم عفیف قطری و توماکی ماکینو از ژاپن رقابت کند. مراسم بهترین‌های سال آسیا در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد و بیرانوند امیدوار است که امسال به این عنوان برسد. این مراسم دوم دسامبر(دوشنبه 11آذر) برگزار خواهد شد.
  قرمزها می‌‌گویند شانس او بالاست
هنوز مشخص نیست که چه‌کسی شانس بیشتری برای کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا را دارد. در باشگاه پرسپولیس اما همه بر این عقیده هستند که گلر تیم‌شان این عنوان را به‌دست می‌آورد. پرسپولیسی‌ها معتقدند با توجه به نایب قهرمانی تیم توماکی در لیگ قهرمانان آسیا و البته انتخاب یک بازیکن قطری در سال گذشته، این عنوان قطعا به بیرو خواهد رسید.
  بیرانوند: دعا کنید بهترین بازیکن آسیا شوم
دروازه‌بان پرسپولیس بلافاصه بعد از بازی نساجی باید برای شرکت در این مراسم، راهی هنگ‌کنگ شود. بیرانوند در گفت‌وگویی کوتاه به خبرنگار همشهری گفت: «بازی سختی را برابر نساجی داریم. این تیم در بازی برابر استقلال خیلی خوب بازی کرد و حتی می‌توانست این تیم را شکست دهد و نباید نساجی را دست‌کم بگیریم.»
او درباره حضور در هنگ‌کنگ گفت: «امیدوارم اتفاقات طوری رقم بخورد که با پیروزی برابر نساجی به هنگ‌کنگ بروم. فقط می‌خواهم بگویم که مردم ایران دعایم کنید که بهترین بازیکن آسیا شوم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید