• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 6 آذر 1398
کد مطلب : 88879
+
-

لباس مجلسی خیابان مفتح

   اگر با وجود تنگناهای اقتصادی هنوز هم دل و دماغ شرکت در مهمانی‌ها و مجالس را دارید یا برای مراسم جشن و شادی پیش‌رو ناچار به خرید لباس مجلسی مناسب هستید، باید راهی بورس بازار این محصولات در خیابان مفتح شمالی یا همان روزبه سابق شوید. در این راسته‌بازار، انواع فروشگاه‌های فروش لباس مجلسی در طرح، رنگ و قیمت، از برندهای مختلف وجود دارد.‌
   قرارگرفتن این راسته بازار در مرکز شهر و خیابان یک طرفه منتهی به میدان هفت‌تیر، موجب حجم ترافیک بالا در این محدوده شده است، اما بانوانی که پیداکردن لباس مجلسی شیک با قیمت و کیفیت مناسب برای آنها تبدیل به دغدغه شده است با دیدن جشنواره‌ای از این محصولات در طرح، رنگ و مدل‌های مختلف در این راسته بازار، سختی‌‌ها را فراموش می‌کنند.
    خیابان مفتح از حدود 30سال پیش به راسته بازار لباس مجلسی مخصوص خانم‌ها تبدیل شده است. توجه داشته باشید که حدود 40درصد کسبه فعال در این راسته بازار، تولید‌کننده هستند و اغلب محصولات تولیدی خودشان را می‌فروشند که این امر می‌تواند دست شما را در چانه‌زنی هنگام خرید، بازتر بگذارد.
    راسته بازار لباس مجلسی مفتح، مملو از واحدهای تجاری است که به فروش لباس‌های شیک اعم از لباس شب، نامزدی، مجلسی و... برای مراسم خاص و رسمی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف مشغول هستند.
   گرچه راسته بازار لباس مجلسی خیابان مفتح تنها بورس فروش این محصولات در تهران نیست، اما به جرأت می‌توان گفت که یکی از چند مرکز خرید عمده پوشاک مجلسی زنانه است که توانسته در کنار مراکزی مانند ونک، میدان هفت‌حوض، چهارراه امیر‌اکرم، شهرک غرب و نارمک برای خود اسم و رسمی دست و پا کند. این راسته از لحاظ نوع معماری چندان خوش‌نقشه نیست، اما توانسته ضعف مذکور را با ویترین‌ها، نورافکن‌ها و دکوربندی مناسب جبران کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید