• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
سه شنبه 5 آذر 1398
کد مطلب : 88840
+
-

پرسپولیس در وضعیت زرد

پرسپولیس در وضعیت زرد

جام‌حذفی فوتبال ایران امروز با انجام 3بازی حساس در تهران، اصفهان و ارومیه پیگیری می‌شود. از 8بازی مرحله یک‌هشتم نهایی، 5بازی حدودا 40روز قبل انجام شده و 3بازی باقیمانده امروز انجام می‌شود تا چهره 8تیم نهایی این مسابقات مشخص شود. پرسپولیس، سپاهان و تراکتور 3تیمی هستند که امروز برای پیوستن به جمع برترین‌ها به مصاف رقبای خود می‌روند.
 نود ارومیه - تراکتور
تراکتور از تیم‌های خوش‌شانس جام‌حذفی امسال بوده و می‌تواند بدون رویارویی با حریفان لیگ‌برتری به جمع 8تیم برتر برسد. تیم دنیزلی در نخستین بازی تیم لیگ‌دوییِ پاس همدان را 2-1شکست داد و حالا به نود ارومیه رسیده که در لیگ‌یک از مدعیان بالای جدول است. نود ارومیه همان تیمی است که با انتقال امتیاز گسترش‌فولاد تبریز به لیگ‌یک رسید و در واقع فرزند تراکتور محسوب می‌شود. این تیم از ساعت14امروز در ارومیه میزبان تراکتور است اما با تصمیم مسئولان این بازی بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد. مصطفی دنیزلی بعد از 3باخت متوالی در لیگ‌برتر امروز فرصت دارد تا روند ناکامی‌هایش را با یک پیروزی در جام‌حذفی به پایان برساند.
  پرسپولیس - نفت آبادان
اما از ساعت16:15و در زمانی که احتمالا صعود تراکتور به یک‌چهارم قطعی شده، دومین بازی امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود. پرسپولیس که با کالدرون روی نمودار سینوسی حرکت می‌کند بعد از پیروزی در خانه فولاد و شکست مقابل نفت مسجدسلیمان، باز هم یک حریف خوزستانی در مقابل دارد. نفت آبادان در سومین هفته لیگ‌برتر هم به تهران آمد و در یک جدال نزدیک با یک گل به پرسپولیس باخت. احتمالا امروز هم پرسپولیس کار سختی برای عبور از برزیلی‌ها خواهد داشت. ترکیب امروز سرخپوشان احتمالا تفاوت‌های زیادی با بازی قبلی خواهد داشت. کمال کامیابی‌نیا بعد از مدت‌ها آماده بازی شده و در بازی دوستانه هفته گذشته هم به میدان رفته است. او به‌احتمال فراوان امروز بعد از مدت‌ها در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رود تا ربیع‌خواه روی نیمکت بنشیند. در خط حمله هم احتمال حضور مهدی عبدی در ترکیب اصلی فراوان است و امید عالیشاه هم فیکس می‌شود تا نادری یک خط به عقب برگردد و محمد انصاری روی نیمکت بنشیند. شجاع خلیل‌زاده نیز همچنان علامت سؤال بزرگ ترکیب سرخپوش‌هاست. اگر او امروز هم نیمکت‌نشین باشد رختکن پرسپولیس پرحاشیه‌تر می‌شود و اگر در ترکیب قرار بگیرد سیدجلال باید به نیمکت برگردد.
  سپاهان - پیکان
شاگردان قلعه‌نویی که در لیگ‌برتر روی پله دوم قرار دارند در جام‌حذفی هم کار چندان سختی برای رسیدن به جمع 8تیم برتر نخواهند داشت. سپاهان در مرحله قبلی خیبر خرم‌آباد از لیگ2 را به‌راحتی شکست داد و در این مرحله میزبان تیم نهم لیگ است. سپاهان همه نیروهایش را در اختیار دارد و با تمامی قوا به مصاف شاگردان حسین فرکی می‌رود. تیم فرکی دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد اما برای صعود در جام‌حذفی یک خط دفاعی قدرتمند خیلی مؤثرتر از خط حمله است.

این خبر را به اشتراک بگذارید