• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 3 آذر 1398
کد مطلب : 88502
+
-

مانتو و پالتوی هفت‌حوض


   خیابان آیت یا همان هفت‌حوض نارمک قدیم ازجمله راسته‌بازارهای شهر تهران است که نقش عمده‌ای در تامین نیاز شهروندان شرق تهران، به‌خصوص انواع مانتو و پالتو دارد. اگر قصد خرید اینگونه اقلام را دارید باید شال و کلاه کنید و سری به این راسته بازار واقع در نارمک-میدان هفت‌حوض بزنید.
  پوشاک عرضه شده در راسته بازار هفت‌حوض از نظر قیمت وکیفیت تفاوت چشمگیری نسبت به بورس بازار این اقلام در بازارهای تهران مانند بازار رضا ندارد، پس اگر ساکن شرق تهران هستید، بهتر است در هزینه رفت‌وآمد و وقت صرفه‌جویی کرده و از راسته بازار نزدیک محل سکونت‌تان خرید کنید.
   توجه داشته باشید که در این راسته بازار به‌دلیل تنوع قیمت، کیفیت و مدل‌های مانتو و پالتوهای عرضه شده می‌توانید با هر بودجه‌ای پوشاک متناسب با نیازتان خریداری کنید؛ اتفاقی که در خیلی از راسته‌بازارهای دیگر امکان آن وجود ندارد یا بسیار کم است.
   برای خرید راحت‌تر در این راسته بازار با عبور از 4تا 5فروشگاه عمدتا سنتی که ویترین‌های چندان جذاب و چشم‌نوازی ندارند، یک پاساژ را مشاهده می‌کنید اما توجه داشته باشید که بسیاری از این پاساژها بیشتر از 10تا فروشگاه ندارند که این موجب تنوع عرضه مانتو و پالتو در این راسته بازار شده است. همچنین می‌توانید انواع پوشاک را پرو کنید تا از نظر سایز با مشکل مواجه نشوید.
    برای خرید از این راسته بازار نیز همانند بسیاری از مراکز فروش اقلام کالایی، نباید از حراج‌های فصلی برای خرید پوشاک با قیمت و کیفیت مناسب غافل شوید. در بورس بازار مانتو و پالتوی هفت‌حوض نیز معمولا حراج‌های فصلی در پایان شهریور و بهمن‌ماه هر سال برپا می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید