• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 2 آذر 1398
کد مطلب : 88454
+
-

روایت فرماندهان سپاه از عملیات اغتشاشگران

دستگیری سرشاخه‌های ناآرامی در 4استان

امنیتی
دستگیری سرشاخه‌های ناآرامی در 4استان


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگیری سرشاخه‌های کلیدی ایجاد‌کننده ناآرامی‌ها و اغتشاشات در 4 استان کشور خبر داده و گفته است: در استان‌های البرز، شیراز، تهران و خوزستان سرشاخه‌های ایجاد‌کننده ناآرامی و اغتشاشات که با سرویس‌های امنیتی بیگانه در ارتباط بودند، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده‌اند.
سردار رمضان شریف با تأکید بر اینکه سلطنت‌طلب‌ها هزینه‌های اراذل و اوباش را تامین می‌کردند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران همواره به‌دنبال فرصت برای جبران شکست‌ها و ناکامی‌های خود هستند.

اینترنت با تأخیر قطع شد
از سوی دیگر سردار سالار آبنوش، فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور نیز در یادواره ۵۲ شهید مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهر همدان، با اشاره به رویدادهای اخیر کشور و فتنه ۹۸، اظهار کرد: جنگ جهانی تمام‌عیاری علیه نظام و انقلاب وضع حمل کرد و خوشبختانه نوزاد آن در لحظه تولد فوت کرد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: تا آخرین ساعاتی که درگیر فتنه بودیم ائتلاف شیاطین به‌معنای واقعی شکل گرفته بود و از صهیونیست‌ها تا آمریکا و عربستان معجون درهمی شکل گرفته و با هماهنگی‌ها و بازجویی‌ها اطلاعات زیادی به‌دست آوردیم.
فرمانده عملیات سازمان بسیج کشور با بیان اینکه دفع فتنه چیزی غیر از توجهات خدا و عنایات امام زمان(عج) نبود، اضافه کرد: هماهنگی‌های عجیب و غریبی در فتنه جاری شکل گرفته و فقط منتظر یک جرقه بودند تا کشور را نابود کنند که اطلاعات تکمیلی پس از اعترافات اعلام خواهد شد.
وی با بیان اینکه اینترنت با تأخیر قطع شد اما باز کمک شد تا ساماندهی پیچیده این گروه‌ها به‌هم بریزد، درباره جزئیات فتنه، گفت: فتنه‌گران کشتار را نصف ایران در نظر گرفته بودند و برای نخستین‌بار با هماهنگی و سازماندهی خاصی مواجهه شده بودیم؛ به‌طوری‌که کیف‌هایی داشتند که وسایل آنها را تا به حال ندیده بودیم و هوابرش‌ها و قیچی‌هایی که سخت‌ترین قفل‌ها را می‌بریدند و هرجا که وارد می‌شدند بلافاصله آتش زده و غارت می‌کردند؛ از این‌رو پدیده عجیب و جدیدی بود که یک دفعه کل کشور را فراگرفت.
آبنوش با بیان اینکه معجزه‌ها را در فتنه و انقلاب دیده بودم اما این فتنه، فتنه دیگری بود، تأکید کرد: به‌عنوان کسی که در صحنه بودم معتقدم فقط خدا ما را نجات داد و در اتاق مانیتورینگ سپاه افتخار کردم که همدانی هستم و در شهر ولایتمدار همدان اغتشاشی وجود نداشت.
وی اظهار کرد: برخی معترض هستند که چرا مقام معظم رهبری از رخداد گرانی بنزین دفاع کردند، در پاسخ می‌گوییم که همه ما در سختی هستیم اما ایشان از ما بیشتر در معرض ناراحتی بودند و اگر تدابیر مقام معظم رهبری نبود خواسته‌های فتنه‌گران محقق می‌شد؛ چرا که در محاسبات خود گمان می‌کردند که رهبری به‌خاطر فشار به اقشار ضعیف اعتراض خواهند کرد که ایشان با تدبیر نقشه آنها را برملا کردند.


مکث
48ساعته اشرار را جمع کردیم


سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته است در اتفاقات و اغتشاشات اخیر ظرف 48ساعت توانستیم اشرار را جمع و جور کنیم که البته این اغتشاشات از بعدازظهر شنبه تا دوشنبه‌ وجود داشت.  به گزارش فارس، جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: بعد از گرانی بنزین و در روز اول شاهد آن بودیم که در 28استان و صد و اندی شهر و محل تجمعاتی بر پا شد.  سردار فدوی با تأکید بر اینکه تعدادی برای گرانی بنزین به خیابان‌ها نیامده بودند، گفت: روز جمعه که بنزین گران شده بود اشرار به‌دنبال حضور در خیابان‌ها بودند اما چون آمادگی لازم را نداشتند این موضوع به روز شنبه موکول شده بود و متأسفانه ابزار دشمن (اینترنت) هم باعث شد که حضور این اغتشاشگران در خیابان‌ها ظهور و بروز بیشتری در روز اول پیدا کند.  جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: همه افراد و دولت‌های خبیث عالم مانند رئیس‌جمهور آمریکا و دیگران از اغتشاشات ایران حمایت کردند؛ این در حالی است که هیچ کشور خارجی اعتراضی به یک سال تجمع مردم فرانسه نکرده‌اند و هیچ فیلمی هم از این کشور مبنی بر اینکه مردمشان اسلحه در دست داشته و علیه پلیس اقدام کنند، منتشر نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید