• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 2 آذر 1398
کد مطلب : 88414
+
-

با مردم

با مردم









بازنشستگی با بیمه اختیاری و دردسرهایش
با ۵۲سال سن و ۲۲سال سابقه تامین اجتماعی در مشاغل آزاد و اختیاری و معلولیت پا با کارت بهزیستی، برای بازنشستگی به بیمه تامین اجتماعی مراجعه کردم که عنوان می‌کنند این شرایط بازنشستگی شامل ادارات است و به بیمه بیکاری تعلق نمی‌گیرد. چرا ما باید رقم بیشتری بدهیم و خدمات کمتری بگیریم. آیا این انصاف است؟
محمدرضا دودانگه از تهران

شبکه‌های کم مخاطب را تعطیل کنند
مخاطبان صدا و سیما در سال‌های اخیر کاهش یافته است و جا دارد مسئولان این سازمان پرهزینه برخی شبکه‌های بدون مخاطب را ببندند تا در اقتصاد مقاومتی و اختصاص ارقام آن به اشتغالزایی سهم داشته باشند.
امیدی از تهران

اطراف میدان امام قائمشهر تاریک است
400متر مانده به میدان امام خمینی(ره) قائمشهر سال‌هاست تاریک است، درحالی‌که این میدان یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های کشور بوده و همین امر بارها باعث تصادف شده است.
توکلی از قائمشهر

کالاهای وارداتی برچسب خاص داشته باشند
با درج نشان تأیید روی کالاهای وارداتی توسط سازمان استاندارد، غذا و دارو، ایزو وغیره کالاهای تولید داخل، وارداتی، سالم و قاچاق شده از هم مشخص می‌شوند که این تفکیک جهت آگاهی مسئولان محترم گمرکات ومصرف‌کنندگان بسیار مفید فایده خواهد بود.
عباس‌زاده از تهران

چرا حمایت از اقشار کم‌درآمد با بنزین؟
هزاران راه برای حمایت از اقشار کم‌درآمد وجود دارد، اما راحت‌ترین راه انتخاب شده است. اینکه با افزایش قیمت بنزین از مردم حمایت شود می‌تواند آخرین راهکار باشد. به‌جای این کارها جلوی بودجه‌های بی‌جا، ربا، مال حرام و از این دست را بگیرند.
نکوسی از تبریز

مسافران با رانندگان گرانفروش همکاری نکنند
برای جلوگیری ازافزایش کرایه‌های خودروهای شخصی که تحت پوشش و نظارت سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و... نیستند، نرخ‌های واقعی اطلاع‌رسانی و شفاف شود و خود مسافران با آگاهی با رانندگان متخلف گرانفروش همکاری نکنند.
رسولی از تهران 

مردم نمی‌دانند چطور صدای خود را به گوش مسئولان برسانند
متولیان فرهنگسازی‌ چه می‌کنند که مردم نمی‌دانند چطور باید مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند؟ امر به معروف و نهی از منکر واجب دینی است، چرا اسم این واجب دینی شده واجب فراموش شده و چرا باید تبعات ممنوعیت‌ها این همه خسارت باشد.
میررضوانی از مشهد 

اضافه کاری بازنشسته‌ها در مستمری آنها اعمال شود
کمک معیشت توأم با منت به‌خصوص به بازنشستگان پیشکش. مسئولان برای اثبات صداقت خود در توجه به معیشت بازنشسته‌ها، دستور بدهند سازمان تامین اجتماعی بدهی، بابت عدم‌اعمال اضافه‌کاری بازنشسته‌ها در مستمری آنها را پرداخت کند.
سروش دریا از تهران

20سال به‌دنبال بازنشستگی
20سال است که مزایا و حقوق بازنشستگی من به ناعدالتی برقرار نیست و توقعم این است که دیوان عدالت اداری حق مرا بدهد. از طرفی یارانه‌ام هم قطع شده و اگر فرزندانم به من کمک نکنند قادر به ادامه حیات نیستم.
احمدیان از تهران 

اصل 26 و 27 قانون اساسی اجرایی شوند
اصل26 قانون اساسی می‌گوید: احزاب و گروه‌ها آزادند و اصل27 هم می‌گوید: هرگونه تجمع و راهپیمایی آزاد است. بنابراین قانونا این موضوع مشکلی ندارد. متأسفانه محدودیت‌هایی برخلاف قانون اساسی در قانون احزاب آورده‌ایم که قابل بازبینی است، ‌خصوصا ماده10 این قانون که هر نوع تجمع را منوط به اجازه وزارت کشور کرده و این خلاف قانون اساسی است.
اورنگ از یزد

سروصدای تاکسی‌داران برای ساکنان شهر قدس
شب‌ها در میدان قدس، شهرقدس بعضی رانندگان تاکسی مدام داد می‌زنند و باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنان میدان قدس می‌شوند. لطفا مسئولان با آنها برخورد کنند.
موسوی از شهرقدس

خیابان حرم شهرری پر از رمال و دعانویس
تقاضا داریم یک مرتبه، یکی از مسئولان به ابتدای خیابان حرم شهرری بیاید و به‌صورت سرزده وضعیت را بررسی کند. از اول تا آخر این خیابان پر از رمال و دعانویس و گداست و بدتر از اینها به تازگی‌گدایان پاکستانی هم به این نابسامانی دامن زده‌اند. برخی از این افراد معلولان و کودکان ایرانی را اجاره کرده و وادار به‌کار می‌کنند.
قادری از شهرری 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید