• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 16 اسفند 1396
کد مطلب : 8841
+
-

کافه مجلس

 بررسی ایرادات شورای نگهبان به بودجه در مجلس


نمایندگان دیروز در 2نوبت کاری صبح و عصر ایرادات شورای نگهبان را به لایحه بودجه سال ۹۷ مورد بررسی قرار دادند. آنها برای تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را در آن اعمال کردند.

 

 

 درخواست برای برکناری 200مدیر دوتابعیتی


هاجر چنارانی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق گزارش وزارت اطلاعات، بیش از ۲۰۰ دوتابعیتی در مدیریت اجرایی کشور حضور دارند که اعلام خطری جدی برای جمهوری اسلامی ایران است. او در جلسه علنی دیروز مجلس در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کرد به‌عنوان مدعی‌العموم تقاضا داریم تا از حقوق عامه مردم دفاع کرده و افراد دوتابعیتی را با صدور قرار یا اعلام به مدیران عالی برکنار کنند.

 

 

 تذکری برای خودکشی در زندان‌ها


غلامرضا حیدری، نماینده تهران در تذکری به رئیس‌جمهور نسبت به وضعیت زندانیان تذکر داد و خودکشی برخی را در زندان‌ها قابل تامل دانست. وی در بخشی دیگر از تذکر شفاهی‌اش همچنین با اعتقاد به« آزادی عمل احمدی‌نژاد و حامیانش در جریان‌سازی‌های مختلف علیه نظام» پرسید: این چگونه است؟ چرا افشا‌کنندگان عملکرد و ماهیت احمدی‌نژاد سالیان سال در زندان و حصرند درحالی‌که احمدی‌نژاد حاشیه امن دارد و هرچه می‌خواهد می‌گوید و انجام می‌دهد؟

 

 

  لاریجانی: ترامپ منافع آمریکا را فدای رژیم صهیونیستی می کند


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ترامپ در مسئله همبستگی با شرایط رژیم صهیونیستی مرز ندارد و حاضر است منافع کشور آمریکا را فدای این رژیم کند اما افکار خود را در این زمینه پیش ببرد، اما با مشکل مواجه می شوند، چرا که این رویکرد به سادگی نبوده و منطقه پیچیدگی های زیادی دارد و مسیر سر راست و هموار نیست که کسی دستور دهد و کارها اجرا شود. به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی به مناسبت روز درختکاری پس از کاشت یک اصله نهال زیتون در محوطه فضای سبز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیمات آمریکا و رژیم صهیونیستی یک وضع خام دارد، افزود: تصمیمی که برای قدس شریف گرفته شد، هیچکدام از کشورهای اسلامی آن را نپذیرفتند و این تصمیم را تحقیر کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید