• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
یکشنبه 26 آبان 1398
کد مطلب : 87922
+
-

عملکردم مثل برانکو بود اما مثل او خوش‌شانس نبودم !

عملکردم مثل برانکو بود اما مثل او خوش‌شانس نبودم !

حمیدرضا علیپور

با وجود قهرمانی‌های پرتعداد در سال‌های اخیر، هواداران پرسپولیس هنوز نتایج ضعیف تیم‌شان با درخشان پس از برکناری دایی را فراموش نکرده‌اند اما با وجود این سرمربی سابق قرمز‌ها کماکان مدعی است عملکرد خوبی با تیم محبوبش داشته است. جالب‌تر اینکه درخشان مدعی است عملکردش در پرسپولیس درست مثل برانکو بوده اما با بدشانسی نتوانسته نتیجه بگیرد! همین داستان باعث شد تا همشهری گفت‌و‌گویی با درخشان داشته باشد؛ کسی که همین الان هم آماده سرمربیگری در پرسپولیس است!
  این روزها مشغول چه کاری هستید؟
فعلا به‌دنبال این هستم تا زبان انگلیسی خودم را تکمیل کنم.
 برای فصل جدید پیشنهادی برای کار در لیگ برتر یا لیگ یک نداشته‌اید؟
چند پیشنهاد لیگ یکی به دستم رسید اما این روزها مکاتباتی با بیات در بلژیک انجام داده‌ام تا شاید در این کشور به مربیگری ادامه دهم.
 بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟
تک‌تک بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم و به‌نظرم تیم از لحاظ نتیجه خوب عمل کرده است. پرسپولیس شاید بتواند قهرمان شود اما از لحاظ بازی اصلا نتوانسته انتظارات را برآورده کند. این تیم خوب بازی نمی‌کند.
 فکر می‌کنید دلیل این موضوع چیست؟
 خوب بازی نکردن تیم تقصیر کادر فنی است.
 علی پروین هم اعتقاد دارد استقلال بهتر بازی می‌کند.
چرا بعضی‌ها از این حرف ناراحت می‌شوند؟ وقتی تیمی که چهاردهم بوده هر بازی 4یا 5گل می‌زند و حالا با یک‌امتیاز اختلاف پشت پرسپولیس ایستاده، باید بگوییم بد بازی می‌کند؟ به‌نظرم پروین درست گفته که این روزها استقلال بهتر از پرسپولیس بازی می‌کند.
 شما خودتان حاضر هستید الان هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرید؟
بله. همین حالا حاضر هستم بیایم سرمربی پرسپولیس شوم و قول می‌دهم نتیجه بگیرم.
  اما شما قبل از برانکو هدایت پرسپولیس را بر عهده داشتید و ناموفق بودید.
اگر به من هم مثل برانکو اعتماد می‌شد، موفق می‌شدم. من عملکرد خوبی در پرسپولیس داشتم و حتی به‌نظرم عملکردم مثل برانکو بود با این تفاوت که برانکو خوش‌شانس بود و من بدشانس بودم؛ چراکه توپ‌های بازیکنانم به گل تبدیل نمی‌شد.
  اگر به عقب برگردیم باز هم جای علی دایی را روی نیمکت پرسپولیس می‌گرفتید؟
باید اعتراف کنم که اگر به عقب برمی‌گشتم جانشین دایی نمی‌شدم اما از طرفی خوشحالم که در همان شرایط عملکرد خوبی داشتم. من آن سال به طارمی و نوراللهی که کشف دایی بودند، بازی دادم تا محو نشوند و این روزها به تیم ملی کمک کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید