• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 26 آبان 1398
کد مطلب : 87905
+
-

بازار ماهی‌فروشان سرچشمه

  گنجاندن انواع گوشت سفید، به‌خصوص آبزیان در سبد مصرفی، تأکید کارشناسان تغذیه برای حفظ سلامتی خانوارهاست، اما قیمت، کیفیت و سلامت اقلامی مانند گوشت ماهی، میگو و...، ازجمله دغدغه‌های مشتریان خرید  آبزیان است.
   با این شرایط، اگر اهل خرید و مصرف ماهی و گوشت سفید هستید، از نظر مالی نیز مشکلی برای تامین هزینه آن نداشته و به‌دنبال خرید ماهی تازه از راسته‌های فروش آبزیان و ماهی در تهران هستید، باید سری به راسته بازار فروش‌ماهی در چهارراه‌ سرچشمه تهران بزنید.
   راسته بازار سرچشمه که اکنون در قلب تهران واقع شده، در کنار مسجد سپهسالار و در چند قدمی مجلس شورای اسلامی است. در این راسته بازار، هنوز هم بورس فروش ماهی و آبزیان یکی از اصلی‌ترین و شاید پرسابقه‌ترین مراکز صنف ماهی‌فروشان است.
  چهارراه سرچشمه در روزگاری نه‌چندان دور به‌دلیل برخی اتفاقات سرنوشت‌ساز از جنس سیاست و قدرت شهرت داشته است، اما اکنون ماهی‌فروش‌ها البته کم‌شمار‌تر از همیشه در این محل حضور دارند.
  گرچه این راسته بازار به‌دلیل تنوع مراکز عرضه انواع ماهی پرورشی و دریایی منجمد و زنده در نقاط مختلف سطح شهر و برخی میادین میوه و تره‌بار شکوه و جلوه گذشته خود را ندارد، اما هنوز هم می‌توانید مغازه‌های ماهی‌فروشی را در کنار میوه‌فروش‌ها پیدا کنید.
   برای خرید انواع ماهی و محصولات دریایی و پرورشی در این راسته بازار نیز توجه به سلامت این اقلام ضروری است، بر این اساس اگر مهارت لازم برای شناخت انواع سالم این گونه آبزیان  را ندارید یا مشتری نام‌آشنای برخی فروشندگان این راسته بازار نیستید، بهتر است اطلاعاتی در این زمینه با جست‌وجوی کوتاه در فضای مجازی کسب کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید