• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 21 آبان 1398
کد مطلب : 87583
+
-

نفوذهایم حریفان را گیج می‌کرد

نفوذهایم حریفان را گیج می‌کرد

محمد زارعی| تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان توانست در جام بین‌قاره‌ای به‌عنوان ارزشمند قهرمانی دست یابد. این عنوان ارزشمند در حالی در کشور امارات به‌دست آمد که حمید بهزادپور، دروازه‌بان تیم ملی درخشش ویژه‌ای در این رقابت‌ها داشت. او در کنار پیمان حسینی، دروازه‌بانان ما بودند. اما ویژگی برجسته بهزادپور این بود که او تأثیرگذاری خاصی در حملات تیم ملی هم داشت. او حتی توانست مقابل امارات و اسپانیا موفق به گلزنی شود. حرف‌های بهزادپور با همشهری را می‌خوانید: 
  از سومین قهرمانی در جام بین‌قاره‌ای بگو.
خوب و باشکوه بود. این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم می‌کنم.
  حضور تو در کنار پیمان حسینی که همه او را می‌شناختند ازجمله جذابیت‌های این دوره بود. در این ارتباط صحبت کن.
باعث افتخار است در اختیار تیم ملی هستم و دروازه‌بانی می‌کنم. در فوتبال ساحلی نقش دروازه‌بان بسیار مهم است. ایران هم 2تا گلر دارد که هر دو خوب هستیم.
 در حمله‌ها هم شرکت می‌کردی و حتی گل هم زدی. آیا مربیان چنین چیزی را  می‌خواستند؟
بله. شرایط مسابقات به دفعات ایجاب می‌کرد من هم در حملات شرکت کنم. این موضوع برنامه‌های حریفان را مختل می‌کرد. آنها فکرش را نمی‌کردند دروازه‌بان هم در حملات حضور داشته باشد برای همین گیج شده بودند. در بازی با امارات خود من فقط 8-7شوت به سمت دروازه این تیم زدم که یکی از آنها تبدیل به گل شد.
  چرا به‌عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب نشدی؟
من پارسال به‌عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شدم اما امسال حقم را خوردند و این عنوان را به دروازه‌بان امارات دادند.
  اما به‌نظر نام تو در دروازه تیم ملی زیر سایه نام بزرگ پیمان حسینی گم شده است. خودت این موضوع را قبول داری؟
توجه داشته باشید یکی از دلایل موفقیت من این است که کنار پیمان حسینی در تیم ملی بازی می‌کنم. من وقتی در زمین هستم و می‌بینم پیمان حسینی روی نیمکت است انگیزه‌ام برای اینکه محکم‌تر از جایگاهی که هستم محافظت کنم، بیشتر می‌شود. نمی‌دانم متوجه حرف من می‌شوید یا نه؟ منظورم این است که داشتن رقیبی قوی مثل پیمان حسینی باعث پیشرفت من شده است.
  با این قهرمانی آیا مسئولان هم پاداشی در حد قهرمان جهان به شما می‌دهند؟
ان‌شاءالله که مسئولان رسیدگی کنند و پاداش خوبی بدهند؛ یعنی پاداشی در قواره یک عنوان جهانی.
  آیا قرار است لژیونر شوی؟
پارسال از چند تیم اروپایی پیشنهاد داشتم اما مشکل ویزا باعث شد در ایران بازی کنم، ولی این پیشنهادها باز هم هست. این‌بار احتمالش زیاد است لژیونر شوم. من مبلغ قراردادم برای یک فصل در ایران 50-40میلیون تومان است اما برای چند روز بازی در اروپا به اندازه کل یک فصل در ایران پول می‌گیرم.

این خبر را به اشتراک بگذارید