• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 20 آبان 1398
کد مطلب : 87347
+
-

با مردم

با مردم








تهران پر از واکسی و دستفروش شده است
جدای از بساطی‌ها و متکدیان، تهران پر از واکسی و دستفروش شده که در میان آنها اتباع بیگانه هم بسیار است. چرا با این موضوع برخورد نمی‌شود؟
ولی‌پور از تهران

شهرداری کرج به داد قلمستان برسد
از شهرداری کرج خواهشمندیم به وضع خیابان شهید‌طالبی متین (قلمستان)، واقع در بلوار ذوب‌آهن کرج رسیدگی کند. تعداد میوه‌فروشان دستفروش به‌حدی در این خیابان بالاست که تردد در اینجا نه‌تنها مشکل‌ساز شده، بلکه دعواهای خیابانی و ظاهر زشت خیابان نیز در این مسیر آزاردهنده است.
افتخاری از کرج

هزینه‌های سنگین جشن تکلیف
از اینکه برای فرزندمان جشن تکلیف می‌گیرند، سپاسگزاریم اما هزینه چنین جشن‌هایی آنقدر زیاد است که واقعا خانواده‌ها در فشار قرار می‌گیرند. مدارس تهرانپارس این جشن را تبدیل به محل چشم و هم‌چشمی کرده و هر روز طرحی تازه می‌دهند که هزینه‌های آن بر عهده والدین بیچاره بچه‌هاست و هیچ راه گریزی هم ندارد.
احمدی از تهرانپارس

منطقه باب‌الحوائج و باروتیان همدان شهر اموات شده است
از شهرداری همدان تقاضا می‌کنیم برنامه‌ای برای منطقه باب‌الحوائج و باروتیان داشته باشند تا این منطقه که شبیه گورستان و شهر اموات شده است، از این وضعیت رکورد در خرید و فروش و همه‌‌چیز خارج شود. حداقل توضیح دهد که علت این وضعیت چیست؟
کاظم‌خواه از همدان

چراغ قرمز وسط اتوبان در کجای دنیا عرف است؟
واقعا اینکه چراغ قرمزی وسط بزرگراه یا اتوبان باشد، قانون کجای دنیاست؟ در اتوبان شهیدهمت درست بعد از پل مدرس در مسیر شرق به غرب چراغ قرمز گذاشته‌اند. از مسئولان تقاضای بازنگری در جایگاه این چراغ قرمز را دارم.
سعیدی از جنت‌آباد

راه ارتباطی چندین جاده از سبزوار بدون آسفالت
جاده سبزوار به بردسکن دارای آسفالت بسیار نامطلوبی است که پس از هر بار عبور باید جلوبندی ماشین را سرویس کرد؛ درحالی‌که این مسیر راه ارتباطی چندین شهرستان است.
سیدی از بردسکن خراسان‌رضوی

عاملان تخلف اختلاسگران را هم معرفی کنند
از صدا و سیما که به خوبی گزارش‌های مربوط به دادگاه مفسدان اقتصادی و اختلاسگران را نشان می‌دهد، توقع داریم عاملان و مساعدت‌کنندگان این متخلفان را هم معرفی کنند. آنهایی که ارز نیمایی به این مفسدان دادند یا با یک امضا کارشان را راه انداختند، همه معرفی شوند.
معروفی از تهران

شورای کار جلسه بازی نکند
کمیته مزد شورای‌عالی کار از الان که 4ماه از سال باقی مانده، مدام جلسه می‌گذارد و آخر سر هم طوری حقوق‌ها را زیاد می‌کند که کارگران باید با چه کنم چه کنم زندگی کنند و شرمنده خانواده‌شان باشند. چه لزومی دارد برای افزایشی در حد چند درصد این همه هزینه برای برگزاری جلسات صورت گیرد؟
حسین‌زاده از کرمان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید