• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 19 آبان 1398
کد مطلب : 87228
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/R66g0
+
-

کشف وینچستر از خودروی مرد سابقه‌دار

کشف وینچستر از خودروی مرد سابقه‌دار


مرد سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود این بار به اتهام سرقت خودرو و حمل وینچستر دستگیر شد.
به گزارش همشهری، جمعه شب مأموران کلانتری 101تجریش هنگام گشت‌زنی در اطراف میدان تجریش به راننده یک سواری هیوندا مشکوک شدند. با بررسی پلاک هیوندا معلوم شد که این خودرو چند روز قبل سرقت شده است. به این ترتیب مأموران راننده را دستگیر و خودروی مسروقه را توقیف کردند. آنها در جریان بازرسی خودرو موفق شدند یک اسلحه وینچستر همراه با 5فشنگ کشف کنند.
متهم در جریان تحقیقات به مأموران گفت: خودرو متعلق به یکی از دوستانم است. من از سرقتی بودن آن اطلاعی نداشتم. اما این را می‌دانم که خودرو متعلق به همسرش است که به من امانت داده است. او درباره وینچستر کشف شده در خودرو نیز گفت: از دوستم 2میلیون تومان طلب داشتم و برای ضمانت این پول، او این اسلحه را به من امانت داد و من از ممنوع بودن نگهداری این نوع سلاح اطلاعی نداشتم.
سرهنگ مجتبی سهرابی‌منش، رئیس‌کلانتری 101تجریش در این‌باره گفت: با انتقال متهم به کلانتری، تحقیقات از وی ادامه یافت و مشخص شد که او فرد سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام سرقت خودرو در منطقه آبعلی دستگیر و زندانی شده است. وی ادامه داد: این متهم پس از گذراندن 2سال از دوران محکومیتش با دستور قضایی آزادی به‌طور مشروط از زندان آزاد شده بود. به گفته وی، با دستگیری متهم او با دستور قضایی دوباره روانه زندان شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید