• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 8 آبان 1398
کد مطلب : 86511
+
-

مرگ تلخ 2کودک در ریزش چاه سوپرمارکت

مرگ تلخ 2کودک در ریزش چاه سوپرمارکت

ریزش چاهی که در کف یک سوپرمارکت قرار داشت حادثه هولناکی را رقم زد و موجب جان‌باختن 2پسربچه در چاه شد.

به گزارش همشهری، ظهر روز یکشنبه به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی خبر رسید که در جریان ریزش چاهی در منطقه کن 3نفر دچار حادثه شده‌اند. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که 3گروه از آتش‌نشانان خود را به محل حادثه در خیابان حاج ملا کنی رساندند.
محل حادثه سوپرمارکتی 12متری بود و چاهی که در آنجا قرار داشت به عمق 12متر ریزش کرده بود. گفته شاهدان نشان می‌داد هنگام وقوع حادثه 3نفر شامل 2پسر افغان که 4و 5سال داشتند و مردی 22ساله در آنجا حضور داشتند که هر 3نفرشان به چاه سقوط کرده و زیر آوار گرفتار شده بودند. اما پیش از رسیدن آتش‌نشانان مرد جوان توسط مردم نجات پیدا کرده بود.
واحد کیانی، معاون عملیات آتش‌نشانی تهران در این‌باره، گفت: در این حادثه مرد جوان مصدوم شده بود که به امدادگران اورژانس تحویل داده شد و تلاش‌ها برای نجات 2کودک گرفتار شده در آوار ادامه یافت.
او ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی‌ محل حادثه با استفاده از تجهیزات مخصوص و سیلندر هوا وارد چاه شدند و در جریان عملیاتی که 5ساعت طول کشید توانستند 2کودک را از چاه بیرون بکشند که بعد از تحویل آنها به اورژانس، امدادگران مرگ آنها را تأیید کردند.
به گفته کیانی، علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است و اجساد قربانیان نیز برای سیر مراحل قانونی به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید