• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 14 اسفند 1396
کد مطلب : 8568
+
-

استقلال و چند بازیکن کمکی

استقلال و چند بازیکن کمکی




برد قاطع و باارزش در داربی تهران باعث شد نیمی از نفرات تیم منتخب هفته را استقلالی‌ها تشکیل بدهند. در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم از 8بازیکن خط دفاع و خط میانی 5نفر از استقلال هستند. دوبازیکن خارجی صنعت‌نفت هم در تیم منتخب حضور دارند تا تیم آبادانی بعد از استقلال صاحب بیشترین بازیکن در تیم منتخب باشد.

در سیستم امتیازدهی سایت «متریکا» روزبه چشمی و مجید حسینی بیشتر از تمامی مدافعان میانی این هفته امتیاز گرفته‌اند. وریا غفوری نیز با امتیاز57/8بهترین مدافع راست و همچنین بهترین بازیکن هفته بوده است. وریا با دقت پاس 63درصدی در این زمینه از خیلی از هم‌تیمی‌هایش ضعیف‌تر عمل کرده اما 10عملکرد دفاعی موفق و 3شوت که یکی از آنها در چارچوب بوده و به تک‌گل باارزش داربی تبدیل شده او را به امتیاز 57/8رسانده تا با اختلافی ناچیز بالاتر از لوسیانو پریرا بهترین بازیکن هفته لقب بگیرد.

تنها مدافع غیراستقلالی در تیم هفته محمدحسین مرادمند از پدیده است که بازی با سپیدرود را با امتیاز89/7به‌پایان رسانده است. پشت‌سر این مدافعان پیام نیازمند از پیکان به عنوان بهترین دروازه‌بان هفته ایستاده است که نقش مهمی را در برد یک‌برصفر تیمش در تبریز ایفا کرد. نیازمند با امتیاز12/8بهترین بازیکن مصاف پیکان-تراکتورسازی بود و برای دومین‌بار در این فصل بهترین بازیکن میدان شد. در خط میانی محمد ابراهیمی (تراکتورسازی) و کرار جاسم (صنعت‌نفت) در کنار دو هافبک دفاعی استقلال قرار گرفته‌اند. محمد ابراهیمی تنها بازیکنی است که تیمش شکست خورده اما خودش در تیم هفته جای دارد. دو مهاجم منتخب هفته نیز مهرداد محمدی (سپاهان) و پریرا (صنعت‌نفت) هستند که به ترتیب 11/8و 56/8امتیاز گرفته‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید