• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84986
+
-

بسته خدمات بیمه اربعین


   اگر قصد سفر به کربلا در ایام اربعین را دارید، می‌توانید با خرید شخصی بیمه‌نامه‌ اربعین یا ثبت‌نام در سامانه سماح از خدمات ویژه بیمه زوار اربعین بهره‌مند شوید. بنابر اعلام برخی شرکت‌های بیمه‌گر، میزان پوشش و تعهدات بیمه‌شدگان به شرح زیر است.
   پوشش بیمه‌نامه زوار اربعین شامل بیمه‌های عمر زمانی (فوت به هر علت)، فوت یا نقص عضو و از‌کارافتادگی دائم (کلی یا جزئی) در اثر حادثه و درمان تمامی بیمه‌شدگان براساس شرایط مندرج در قرارداد است.
   میزان تعهدات نیز شامل پرداخت هزینه‌های درمان بستری بیمارستانی و اعمال جراحی به‌علت بیماری یا حادثه هریک از بیمه‌شدگان تا سقف 27میلیون و 500هزار تومان و پرداخت هزینه‌های درمان سرپایی و پاراکلینیکی به‌علت بیماری یا حادثه هریک از بیمه‌شدگان تا سقف 2میلیون و 750هزار‌تومان است.
   پرداخت غرامت فوت به هر علت (عمر زمانی) هر یک از بیمه‌شدگان به مبلغ 40میلیون‌تومان و پرداخت غرامت فوت ناشی از حادثه هر یک از بیمه‌شدگان به مبلغ200میلیون تومان، از دیگر تعهدات است.
   پرداخت غرامت نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم کلی یا جزئی در اثر حادثه هر یک از بیمه‌شدگان تا سقف 240میلیون تومان و پرداخت هزینه‌های مربوط به نقل‌و‌انتقال بیمار یا مصدوم از عراق و یا شهرهای ایران به شهر محل اعزام بیمه شده و هزینه‌های مربوط به نقل‌و‌انتقال اجساد هریک از بیمه‌شدگان از عراق یا شهرهای ایران به شهر محل اعزام متوفی از دیگر تعهدات بیمه زائران در ایام اربعین است.
   حق بیمه اعمال شده برای تعهدات بیمه‌ای مذکور در مقابل بیش از ۵۱۰میلیون تومان پوشش بیمه‌ای، تنها ۱۵ هزار تومان است که این حق بیمه با حداکثر تخفیفات در چارچوب ضوابط فنی و قانونی بیمه مرکزی تعیین و در نظر گرفته شده و نسبت به سال گذشته افزایش نیافته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید