• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84952
+
-

برگزاری مشروط بازی تراکتور - نود در ارومیه

خبر ورزشی
برگزاری مشروط بازی تراکتور - نود در ارومیه

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در صورتی که نواقص ورزشگاه‌های ارومیه در مدت باقی‌مانده به مسابقه‌ تیم‌های تراکتور‌سازی تبریز - نود ارومیه  تکمیل نشود، این بازی در جام حذفی در شهر دیگری برگزار می‌شود. «سعید فتاحی» در گفت‌و‌گو با فارس درباره محل میزبانی بازی تراکتور با نود ارومیه اظهار کرد:‌ ورزشگاه تختی ارومیه نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد و بسیاری از مشکلاتش حل شده است.

ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه هم خیلی بهتر شده، اما مشکلات دیگری دارد که ما نامه‌ای در این مورد می‌زنیم. هر 2 ورزشگاه باید آماده شوند و هر کدام بهتر بود، بازی در آن ورزشگاه برگزار می‌شود. وی بیان کرد: ورزشگاه تختی به غیر از بلیت‌فروشی الکترونیکی، باید به الزامات دیگر مانند اتاق داوران، رختکن، اتاق ناظران، اتاق کنفرانس، اتاق دوپینگ و جایگاه خبرنگاران مجهز شود و در مورد چمن ورزشگاه باید بگویم الان خوب است، اما برای فصل زمستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فتاحی افزود: مسئولان استان آذربایجان ‌غربی باید تلاش کنند که یکی از این 2 ورزشگاه را آماده کنند، در غیر این‌صورت بازی تراکتور با نود ارومیه در شهر دیگری انجام خواهد شد. گفتنی است ارومیه 2 ورزشگاه دارد که ورزشگاه تختی قدیمی است و نزدیک به 4 دهه پیش ساخته شده. این ورزشگاه دارای نواقصی است که برای میزبانی از دیدارهای سطح اول فوتبال باید برطرف شود. ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه هم هنوز تکمیل و افتتاح نشده است و در صورت بهره‌برداری تا برگزاری دیدار جام حذفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

دیدار نود ارومیه– تراکتور در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی 5 آذر برگزار خواهد شد، ولی هنوز ورزشگاه و ساعت برگزاری این مسابقه مشخص نیست. تیم تراکتور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی در همدان 2 بر یک پاس این شهر را مغلوب کرد و نود ارومیه هم با 2 گل از سد نیروی زمینی تهران گذشت. 

این خبر را به اشتراک بگذارید