• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84944
+
-

ضرب‌الاجل فرماندار ارومیه برای رفع کمبودهای زمستانی

پیگیری
ضرب‌الاجل فرماندار ارومیه برای رفع کمبودهای زمستانی

فرماندار ارومیه بر ضرورت شناسایی و رفع کمبودهای زمستانی این شهرستان تا پیش از رسیدن فصل سرما از سوی دستگاه‌های اجرایی مرکز استان تاکید کرد. به گزارش مهر «علیرضا ملامحمدی‌زاده» گفت: با توجه به این‌که در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان هستیم و در این ایام نیز وقوع حوادث طبیعی فصلی ناشی از بارندگی‌های باران و برف و کولاک در مناطق کوهستانی و همچنین تغییرات نابهنگام جوی افزایش می‌یابد، باید برای ارتقای آمادگی خود برای مقابله با هرنوع حادثه احتمالی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید هرچه سریع‌تر کمبودها را شناسایی کنند و اقدامات لازم برای تامین امکانات ضروری نظیر ماشین‌آلات و تجهیزات را در شهرستان انجام دهند. تمهیدات لازم برای مقابله با هر نوع حادثه احتمالی در شهرستان با توجه به فرارسیدن فصول پاییز و زمستان باید اندیشیده شود.

فرماندار ارومیه با تاکید بر این‌که سوخت ذخیره برای مراکز آموزشی، پزشکی و برخی واحدهای صنفی باید پیش‌بینی شود، بیان کرد: دستگاه‌های متولی از هم‌اکنون باید با توجه به احتمال وقوع حوادث طبیعی ناشی از نزولات آسمانی در مناطق کوهستانی، مسکونی و راه‌های ارتباطی، هماهنگی لازم برای مدیریت بارندگی‌های پاییز و زمستان را داشته باشند.  فصل سرما در آذربایجان غربی به دلیل کوهستانی بودن از اول آبان آغاز می‌شود و تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید