راهاندازی سامانه ارتباط با مشتری در شرکت گاز هرمزگان
سامانه جامع ارتباط با مشتری (CRM) با هدف تکریم ارباب رجوع، سهولت و شفافیت در پیگیری امور در شرکت گاز هرمزگان راهاندازی شد.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: این سامانه به عنوان یکی از پیشرفتهترین سامانههای ارتباط با مشتریان و مطابق با استانداردهای ISO ۱۰۰۰۲ و ISO ۱۰۰۰۴ است.
«فؤاد حمزوی» در جمع خبرنگاران، رفاه حال ذینفعان درون و برونسازمانی، صرفهجویی در وقت و هزینه را از دیگر ویژگیهای راهاندازی سامانه ارتباط با مشتری عنوان کرد.
به گفته وی این سامانه یکی از ابزارهای پرکاربرد برای برقراری ارتباط موثر، شفاف، آسان، و سرعتبخشی در رسیدگی و پاسخ به درخواستها، شکایات و پیشنهادهای شهروندان و همکاران شرکت گاز است.
مدیرعامل شرکت گاز استان درباره نحوه استفاده از سامانه ارتباط با مشتری نیز بیان کرد: شهروندان با جستوجوی سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) در وبسایت شرکت گاز استان یا از طریق صفحه مرورگر خود، هرگونه درخواست، پیشنهاد یا شکایت خود را مطرح کنند.
حمزوی ادامه داد: پاسخ برای مشتریان در بازه زمانی مشخص با ثبت شماره تماس، ارسال میشود.
وی افزود: با پیادهسازی این سامانه شهروندان همچنین از طریق کد رهگیری امکان پیگیری لحظهای درخواست شهروندان وجود دارد.