• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83589
+
-

تسهیل حمل‌و‌نقل زائران اربعین در کرمان

حمل‌و‌نقل
تسهیل حمل‌و‌نقل زائران اربعین در کرمان

به گفته استاندار کرمان، با توجه به افزایش تعداد زائران اربعین در این استان که از برآوردهای انجام‌شده نیز بیشتر است، باید موضوع حمل‌و‌نقل این افراد به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و تمهیدات لازم در حوزه سهولت حمل‌و‌نقل زائران اربعین اندیشیده شود. 

به گزارش ایرنا «محمدجواد فدائی» در ستاد استانی اربعین ضمن تقدیر از تلاش کمیته‌های این ستاد گفت: تمامی فعالیت‌های مرتبط با پیاده‌روی اربعین برخاسته از عشق و ارادت مردم و مسئولان به ساحت مقدس امام حسین(ع) است و این عشق و ارادت نتیجه تجربیات معنوی است که هر فردی به شکلی داشته است. 

استاندار کرمان تصریح کرد: بی‌شک امسال نیز زائران اربعین تجربیات معنوی جدیدی خواهند داشت و این تجربیات موجب افزایش استقبال زائران اربعین در سال‌های آینده خواهد شد.  فدائی تاکید کرد: با توجه به افزایش شمار زائران اربعین در سال جاری لازم است تمهیدات لازم در حوزه حمل‌و‌نقل آن‌ها اندیشیده شود تا مشکلی در این زمینه برای زائران ایجاد نشود. 

وی گفت: موضوع ساماندهی جاماندگان اربعین نیز بر عهده فرمانداری‌ها گذاشته شده تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی امکانات مورد نیاز را تامین کنند تا این برنامه در کمال آرامش، امنیت، نظم، انضباط و حصول معنویت مطلوب انجام شود. 

استاندار کرمان گفت: اطلاعات لازم درباره اعتبار گذرنامه‌ها نیز باید مشخص و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام شود تا افرادی که به مرزها مراجعه می‌کنند بدانند چه شرایطی وجود دارد و خود را با آن شرایط تطبیق دهند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز گفت: پوشش امنیتی لازم در پلیس راه و رده‌های انتظامی مورد توجه قرار گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید