• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83587
+
-

ورزشکار هرمزگانی نایب‌قهرمان مسابقات موی‌تای جهانی شد

ورزشکار هرمزگانی در نخستین تجربه بین‌المللی موفق به کسب مدال نقره مسابقات موی‌تای جهانی آنتالیا ۲۰۱۹ شد. 

به گزارش ایسنا، مسابقات بین‌المللی رده جوانان و نوجوانان موی‌تای (مشت‌زنی تایلندی) با حضور حدود ۱۴۰۰ ورزشکار از 100 کشور جهان به مدت یک هفته در آنتالیای ترکیه برگزار شد.  «علیرضا رحیمی» تنها ورزشکار هرمزگانی است که در رده نوجوانان و در وزن ۴۸ کیلوگرم در این مسابقات شرکت داشت و این مسابقات به‌عنوان اولین تجربه برون‌مرزی وی محسوب می‌شد. 

وی در اولین روز مسابقات به مصاف توفیق حسین‌اف آذربایجانی رفت و در همان راند اول رقیبش را ناک‌اوت کرد. علیرضا رحیمی در دومین دیدار به مصاف فایتر کشور میزبان رفت و حریف را از پیش رو برداشت. 

در پنجمین روز مسابقات رحیمی سومین دیدارش را مقابل حریف روس با سابقه قهرمانی جهان در این وزن برگزار کرد و با اقتدار حریف روس را از پیش رو برداشت تا در دیدار نهایی مقابل حریف تایلندی‌اش قرار گیرد. رحیمی که از ناحیه پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده بود، در یک مبارزه نزدیک نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره جهان رسید. 

با توجه به حضور آریا زمانی، مربی تیم‌ملی موی‌تای، هرمزگان در این رشته توانمندی ویژه‌ای دارد که در صورت حمایت و همراهی می‌تواند در داوری، مربیگری و پرورش قهرمانان ملی و بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید