• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83091
+
-

برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در مرز مهران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی در مرز مهران، اردوگاه اسکان اضطراری با ظرفیت 3 هزار نفر در این مرز برپا می‌شود. «حسین عارفی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این اردوگاه جنب پایانه برکت و با برپا کردن ۱۲ تخته چادر گروهی با ظرفیت هر چادر ۲۵۰ نفر دایر می‌شود.

وی با اشاره به ازدحام زائران در مرز مهران در چند روز گذشته ادامه داد: پایگاه‌های امداد جاده‌ای که قرار بود از نیمه دوم مهرماه در محورهای ارتباطی ایلام مستقر شوند، از صبح جمعه 12 مهر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: به همین منظور ۲۸ پایگاه امداد جاده‌ای در محورهای ارتباطی استان در مسیر تردد زائران اربعین مستقر شده‌اند.

عارفی افزود: پوشش پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر از تنگه قیر آغاز شده است و تا شهرستان‌های سیروان، چرداول، مهران، دره‌شهر، دهلران و ملکشاهی ادامه دارد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: همچنین، با رایزنی انجام‌گرفته با جمعیت هلال احمر، یک فروند بالگرد امدادی در این مدت به منظور تسریع امداد‌رسانی به مصدومان حوادث احتمالی مستقر خواهد شد. عارفی استقرار 5 تیم امدادی موتوری را در مسیرهای مختلف تردد زائران به‌ویژه در پایانه مرزی مهران از دیگر اقدام‌های این جمعیت در ایام اربعین امسال ذکر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید