• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82476
+
-

عملکرد دستگاه‌ها در محرومیت‌زدایی ارزیابی می‌شود

خبر
عملکرد دستگاه‌ها در محرومیت‌زدایی ارزیابی می‌شود

معاون استاندار البرز با بیان این‌که تمام دستگاه‌ها باید برای توسعه مناطق کمترتوسعه‌یافته تلاش کنند، گفت: عملکرد دستگاه‌ها در محرومیت‌زدایی اشتهارد ارزیابی می‌شود.
به گزارش تسنیم، «جهانگیر شاهمرادی» اظهار کرد: مدیران باید به‌جد در راستای تسریع شاخص‌های توسعه‌یافتگی مناطق محروم کوشا باشند و گزارش روند اقدامات خود را به صورت مدون به معاونت اقتصادی استانداری ارائه دهند.
وی در ادامه با بیان این‌که اشتهارد به عنوان منطقه کمترتوسعه‌یافته از سوی وزارت کشور معرفی شده است، افزود: ضروری است با تسهیل‌گری و همراهی تمام دستگاه‌ها به ارتقای شاخص‌های اجتماعی، عمرانی و اقتصادی که منجر به توسعه‌یافتگی شهرستان اشتهارد می‌شود کمک کرد.
به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، وجود بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خاورمیانه در اشتهارد می‌تواند به رشد و رونق اقتصادی این شهرستان کمک کند. ضروری است زیرساخت‌های مناسب برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌یافتگی فراهم شود تا روند رشد در این مناطق تسهیل شود.
وی تصریح کرد: انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها گزارش شش ماهه خود را تا پایان موعد مقرر ارائه دهند تا اقدامات صورت‌گرفته هر دستگاه مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گیرد.
شاهمرادی با بیان این‌که گزارش شش ماهه معیاری برای ارزیابی عملکرد هر دستگاه است، افزود: مدیران باید با حساسیت گزارش خود را تهیه و تدوین کنند تا بتوان در راستای رفع محرومیت‌زدایی گام برداشت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید