• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82369
+
-

استاندار زنجان: مدیران با سرمایه‌گذاران همکاری کنند

استاندار زنجان بر همکاری خوب و سازنده مدیران با سرمایه‌گذاران تأکید کرد و گفت: زنجان در زمینه برقراری امنیت در کشور جایگاه خوبی دارد و باید از این فرصت برای جذب سرمایه‌گذار استفاده شود. 

به گزارش مهر، فتح‌الله حقیقی بر لزوم توجه به سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان تأکید کرد و افزود: توجه به سرمایه‌گذاری خارجی اولویت مهم و اصلی استان است. 

وی با تأکید بر این‌که با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها، استان زنجان عملکرد خوبی در زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی داشته است، اظهار کرد: طی چند سال گذشته ورود سرمایه‌گذار خارجی به استان زنجان روند رو به رشدی داشته است.
 
استاندار زنجان ادامه داد: باید برای خارجی‌ها بیشتر از سرمایه‌گذاران داخلی وقت بگذاریم، چراکه این سرمایه‌گذاران مبلّغ می‌شوند و خوبی‌های استان زنجان را اطلاع‌رسانی می‌کنند و بدین‌ترتیب سرمایه‌گذاران دیگری به استان می‌آیند و سرمایه‌گذاری می‌کنند. 

حقیقی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در بحث فراهم کردن زیرساخت برای حضور سرمایه‌گذاران تلاش کنند و دست آنها را بگیرند. وی با بیان این‌که استان زنجان در بحث اجرای مصوبات اقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی دارد، افزود: ارتباط کاری خوبی بین دولت و بخش خصوصی وجود دارد. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید