• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82349
+
-

راه‌ روستاهای سرعین هموار می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل از تداوم طرح‌های بهسازی راه‌های روستایی گردشگرخیز شهرستان سرعین به منظور رونق گردشگری خبر داد. به گزارش مهر، «مسعود امامی یگانه» گفت: با توجه به این‌که شهرستان سرعین به صورت سالانه به عنوان یکی از نقاط اصلی و مورد هدف مسافرت گردشگران داخلی و خارجی انتخاب می‌شود، توسعه زیرساخت‌ها و بهسازی راه‌های روستایی آن در اولویت قرار گرفته است. به گفته وی، راه‌های روستایی موجود در مسیر گردشگری ادامه یافته‌اند و علاوه بر آن، تعریض مسیر سرعین - آلوارس نیز در حال انجام است.

این مسئول بر ضرورت برخورداری از برنامه‌ریزی بلندمدت برای دست‌یابی به توسعه مد نظر در شهرستان سرعین تأکید کرد و گفت: پیش از امور عمرانی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و کار کارشناسانه هستیم تا خدمات ارائه‌شده به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد. امامی یگانه به تدوین طرح جامع توسعه شهرستان سرعین اشاره کرد و گفت: ساختمان راهدارخانه آلوارس نیز نیازمند تکمیل است و فعالیت‌های عمرانی مورد نیاز در این بخش به‌زودی انجام می‌پذیرد.

وی به بهسازی مسیر ارتباطی روستای ویلادره سرعین نیز اشاره کرد و یادآور شد: سرعین به صورت سالانه پذیرای ۶ تا ۸ میلیون مسافر از نقاط مختلف کشور است و نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و توجه به کمبودهای این منطقه از استان هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید