• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82317
+
-

خواب هزار میلیارد تومان زنجانی‌ها در تعاونی‌ها

رئیس شورای استان: باید برای سرمایه‌های مردم در تعاونی‌های مسکن تصمیم‌گیری جدی شود تا شهروندان از بلاتکلیفی خارج شوند

رئیس شورای اسلامی استان زنجان اظهار کرد: هزار میلیارد تومان سرمایه مردم زنجان درگیر تعاونی‌هاست که باید برای آن تصمیم‌گیری جدی و منطقی انجام شود. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان زنجان، سجاد خدایی به تبیین جایگاه و وظایف قانونی شورای فرادست پرداخت و گفت: طبق ماده ۱۰۴ قانون تشکیلات، انتخابات و وظایف شوراها و انتخاب شهرداران، استانداران، فرمانداران، بخشداران و سایر مقامات کشوری که از طرف دولت تعیین می‌شوند در حدود اختیارات شوراها ملزم به رعایت تصمیمات آنها هستند و موارد تخلف به مقامات مافوق اعلام و در مراجع ذی‌صلاح رسیدگی می‌شود. وی ادامه داد: شورا در توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات تاثیرگذار خواهد بود. 

رئیس شورای استان زنجان افزود: اعتبارات استانی جوابگوی پروژه‌های موجود نیست و الزاما باید برای جذب و افزایش اعتبارات ملی پیگیری‌های مجدانه صورت پذیرد و در این زمینه باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود. 

خدایی بر لزوم تعیین تکلیف تعاونی‌ها تأکید کرد و گفت: هزار میلیارد سرمایه مردم درگیر تعاونی‌هاست که باید برای آن تصمیم‌گیری جدی و منطقی انجام شود تا صاحبان اراضی از بلاتکلیفی رها شوند و از تبعات احتمالی اجتماعی منفی پیشگیری به عمل آید. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید