• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82174
+
-

با مردم

با مردم









زباله، فولادمحله سمنان را دفن کرده است

انباشت زباله وضعیت بسیار بدی در روستای فولادمحله سمنان ایجاد کرده و در فضای این روستا نمی‌توان تنفس کرد. به گفته یکی از رانندگان حمل زباله روزانه 90تن زباله در فولادمحله دفن می‌شود که سلامت و امنیت این روستا و اطراف آن و ساکنان را به خطر انداخته است.
فولادی از سمنان

تقاضای دریافت دوباره هزینه برق
درحالی‌که قبض کاغذی برق را پرداخت کرده‌ایم، پیامک هزینه برق آمده که در آن پرداخت قبض کاغذی محاسبه نشده و 180هزار تومان بابت بدهی منظور شده است. معلوم است که در وزارت نیرو چه می‌گذرد؟
محبوبه پرهامی‌فر از تهرانپارس

روستای گبری در چرام آب لوله‌کشی ندارد
سال گذشته یکی از مسئولان کشوری در روستای گبری به مردم قول داد اگر تا 22بهمن روستا لوله‌کشی آب نشود فلان مسئول شهرستان چرام را عوض می‌کنم. بیش از یک سال گذشته، نه مسئولی عوض شده و نه از  آب لوله‌کشی خبری است. جاده‌ای هم در کار نیست و هیچ خانه‌ای هم حمام ندارد!
کبیری از شهرستان چرام

مقبره شهدای قائمیه از 3‌ماه قبل تخریب شده است
مقبره شهدای قائمیه واقع در شهرستان کازرون استان فارس 3ماه قبل برای بازسازی تخریب شد ولی اکنون که کم‌کم وارد فصل سرما می‌شویم خبری از بازسازی آن نیست و برخی سنگ‌های مطهر شهدا هم خرد شده است.
فتحی از کازرون

جانبازان با هر درصدی به کهنسالی رسیده‌اند
اغلب جانبازان اکنون در سنین میانسالی و کهنسالی هستند و با هر درصدی که برایشان تعیین شده باشد نیازمند دریافت خدمات هستند، این در حالی است که بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان به افرادی که جانبازی آنها زیر 25درصد باشد هیچ خدماتی ارائه نمی‌کند. به‌عنوان یک جانباز زیر 25درصد شیمیایی ماهانه بیش از 2 میلیون هزینه دارو و درمان دارم که از سوی هیچ نهادی تحت پوشش قرار نمی‌گیرد. وضعیت اغلب جانبازان درصد پایین هم شبیه من است.
جانباز از کنگاور

انواع بیمه‌ها یکپارچه شوند
تجمیع بیمه‌ها و یکپارچه‌سازی‌ آنها کار سختی نیست درحالی‌که در ایران صدها مدل بیمه وجود دارد. در یک عینک‌فروشی نام 30بیمه طرف قرارداد ذکر شده بود که واقعا برازنده ایران نیست. بانک‌ها جدا، سازمان‌ها جدا، تامین اجتماعی جدا و همینطور تا آخر. 30کشور اروپایی یکسان شدند، آیا یکپارچه‌سازی‌ یک مقوله سخت است؟
دلسوخته وطن از تهران

صادرات هندوانه ممنوع شود
کشت هندوانه در سال‌های اخیر بسیار گسترش یافته است درحالی‌که تولید این محصول به‌شدت نیازمند آب است و صادرات آن ارزآوری قابل توجهی ندارد. از مدیران کشاورزی توقع می‌رود به‌گونه‌ای مدیریت کنند که کمبودهای آب در بخش کشاورزی رفع شود.
مسعودی از ابهر

دکه روزنامه ایستگاه متروی تجریش چه شد؟
ایستگاه متروی تجریش دکه روزنامه‌ای داشت که مفید بود و امکان مطالعه اغلب روزنامه‌های صبح در آن فراهم بود که متأسفانه مدتی است جمع‌آوری شده است. از مسئولان توقع داریم این دکه روزنامه‌فروشی در مترو مجددا احیا شود.
آقامحمدی از تهران

هزینه بیمه اختیاری تا کجا پیش می‌رود؟
هزینه بیمه اختیاری تامین اجتماعی اول سال اضافه شد، بعد از 2 تا 3 ‌ماه دوباره 30هزارتومان به آن اضافه کردند. واقعا بر چه اساس با بیمه‌های اختیاری این کار را کردند. آیا نظارتی نیست؟
رضایی از کرج

آلایندگی ماشین‌های حمل زباله
ماشین‌های حمل زباله آلاینده هستند و اغلب شب‌ها که آلودگی هوا کمتر است می‌توان آلودگی ایجاد شده توسط آنها را رصد کرد. از مسئولان توقع داریم برای این ماشین‌ها نیز معاینه فنی اجباری قرار دهند.
بلغار

این خبر را به اشتراک بگذارید