• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 10 اسفند 1396
کد مطلب : 8215
+
-

قبل از انتخاب‌های نوروزی به این نکته‌ها توجه کنید

همه نوع خرید؛ آسان و ارزان

سهادادمند

نیازی نیست عمیق نفس بکشید تا بوی بهار را حس کنید. بهار خانم، طبق وعده هر ساله‌اش در راه است و دیگر چیزی نمانده از گرد راه برسد. بوی‌ خوبش را می‌توان از بین پیچ‌ آخر جاده‌های رو به شهر بویید. دیگر چیزی نمانده تا بیاید و شهر را، دل‌ها را و صورت‌های یخ زده از سرما را بشوید و لبخند را بر لبان‌مان جاری کند. بیاید تا روسیاهی به زغال بماند. بهار شاید، مژده آنهایی است که سوز پاییز و یخبندان زمستان را تاب آورده‌اند و حالا بهار می‌آید تا دوباره زنده‌شان کند... باید با بهار همراه شویم و برای همراهی به نو شدن نیاز داریم؛ نو شدن دل، نو شدن حال، نو شدن رخت و لباس و خانه. یکی از راهکارهای این نو شدن، خرید کردن است، اما برای نو شدن راهکارهای دیگری هم هست. در پرونده خرید با هم مرور می‌کنیم که چطور می‌توان آسان گرفت؛ آسان خرید و آسان زندگی را نو کرد و آسان به استقبال بهار رفت.

 

 

 

 

پول زیادی ندهید،‌  خوب بخرید

دوست دارید همه خانه را نو کنید. لباس‌، کفش، کیف، شال، مانتو و... را نو کنید. حتی اگر امکانش را داشته باشید، وسایل صوتی، تلفن همراه و... را هم نو بخرید. این از ویژگی‌های بهار است! اما دست نگه ‌دارید. با چند روش ساده می‌توانید کلی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و به جای آن با افت تب بازار، با قیمت‌ مناسب و فرصت کافی، کالاهای مورد علاقه را بخرید؛ نگران نباشید، بهار تمام نمی‌شود.

 

 

هدیه چی بخریم؟

اگر برای بزرگ‌ترها هم هدیه نخرید، باید برای بچه‌ها هدیه بخرید. مگر می‌شود کودکی خانه شما بیاید و به او عیدی ندهید و ذوق کودکانه‌اش را کور کنید؟! حالا اگر دست‌تان باز است، بهتر است برای عزیزان‌تان هدیه بخرید. شادی نوروز به همین زیبایی‌هاست. پیش از خرید هدیه به این موارد دقت کنید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید