• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82071
+
-

ساخت زمین والیبال ساحلی در دانشگاه سمنان

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه سمنان از در دست اجرا بودن 4 طرح ورزشی در سراهای دانشجویی این دانشگاه با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال خبر داد. 
به گزارش ایسنا «محمود علیزاده» اظهار کرد: این طرح‌ها شامل سومین زمین چمن مصنوعی دانشگاه در سرای دانشجویی فرزانگان با مشارکت دانشگاه سمنان و سازمان امور دانشجویان با اعتباری بیش از 4 میلیارد ریال و در ابعاد 20 در 40 مترمربع است. 

وی پیست دوچرخه‌سواری در حاشیه مجتمع فرزانگان را دیگر پروژه ورزشی در حال ساخت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این طرح با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون ریال آماده بهره‌برداری است که دانشجویان دختر دانشگاه از آن بهره‌مند می‌شوند.
مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه سمنان بیان کرد: فاز دوم سالن ورزشی فرزانگان هم با هدف تسهیل در استفاده از این سالن ورزشی با اعتبار 3 میلیارد ریالی در حال اجراست. 

 علیزاده به ساخت زمین والیبال ساحلی در محوطه سرای دانشجویی فرهیختگان اشاره کرد و گفت‌: این زمین ورزشی نیز از دیگر پروژه‌های ورزشی در دست احداث دانشگاه سمنان است که بهترین زمین والیبال ساحلی در سطح استان خواهد بود و با اعتبار 160 میلیون ریالی در حال تکمیل است.

وی بیان کرد: پیش از این 2 زمین چمن مصنوعی نیز در سرای دانشجویی فرهیختگان افتتاح و دانشجویان پسر دانشگاه از امکانات آن بهره‌مند شدند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید