• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82039
+
-

تولید ۲۰۰ دستگاه کمباین در اراک

مدیرعامل کمباین‌‌سازی ایران (اراک) گفت: ۲۰۰ دستگاه کمباین نیمه نخست امسال در این شرکت تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی شده است.

«علی‌اصغر حمیدی‌فر» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این شرکت تولیدی در نیمه نخست پارسال ۱۵۰ دستگاه کمباین تولید کرده بود که امسال رشد ۲۵ درصدی را تجربه کرده است. وی رایزنی با شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی را عامل اصلی افزایش سفارش و حجم محصولات تولیدی کمباین‌سازی ایران عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر دستگاه از این ماشین‌آلات کشاورزی بیش از 2 میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود و تمامی تولیدات امسال روانه بازار شده است. مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران(اراک) اظهار کرد: ۱۶۱ دستگاه بیلر و ۲۳۴ کمباین برنج نیز نیمه نخست امسال در این شرکت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تولید ۷۳ دستگاه بیلر بیش از ۵۵ درصد و در تولید کمباین برنج با ۲۳۱ دستگاه بیش از یک درصد رشد حاصل شده است. 

حمیدی‌فر بیان کرد: ۱۴ دستگاه کمباین در سال جاری از این واحد تولیدی به کشورهای آسیای جنوب شرقی و ۲۴ دستگاه بیلر به کشورهای همسایه صادر شده که ارزش ریالی آن ۴۳۰ میلیارد ریال بوده است.  وی گفت: راه‌اندازی مرکز نوآوری برای تنوع‌بخشی به سبد محصولات شرکت، برنامه‌ریزی برای تدوین نقشه فناوری محصولات، شناسایی و توسعه منابع، بهبود زنجیره تامین و تدوین و اجرای برنامه آموزشی برای افزایش مهارت و توانمندسازی از مهم‌ترین برنامه‌های کمباین‌سازی ایران در راستای افزایش تولید و صادرات است. 

مدیرعامل کمباین‌سازی ایران، مذاکره با بخش خصوصی و دولتی کشورهای هدف، آموزش نیروهای محلی بازاریاب، تعمیرات و خدمات پس از فروش، تثبیت قیمت صادراتی محصولات، افزایش دوره خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی همزمان با فروش محصول را از مهم‌ترین اقدامات این واحد تولیدی در راستای افزایش صادرات عنوان کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید