• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82031
+
-

اعطای تسهیلات برای پروژه‌های عمرانی عشایر سمنان

فرماندار: 3 تانکر برای آب‌رسانی به عشایر در منطقه دوزهیر مستقر شده است

تسهیلات
اعطای تسهیلات برای پروژه‌های عمرانی عشایر سمنان

فرماندار سمنان گفت: اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های عشایری در این شهرستان اعطا می‌شود. به گزارش تسنیم «سید عباس دانایی» در دیدار با اهالی دوزهیر که با حضور مدیر کل امور عشایری استان سمنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد، گفت: پروژه انتقال آب چاه محمدآباد به روستاهای شرق مرکز استان سمنان در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود. وی عنوان کرد: برای اجرای خط انتقال آب چاه محمدآباد و رفع مشکلات روستاهای شرق مرکز استان سمنان مبلغی بیش از 70 میلیارد ریال اختصاص‌ یافته است.


رفع مشکلات آب و گاز

فرماندار سمنان بیان کرد: دستگاه‌های متولی رفع مشکلات آب و گاز روستاهای شرق شهرستان سمنان اقدامات خوب و مطلوبی را انجام داده‌اند. دانایی با اشاره به مشکل عشایر ساکن در روستاهای منطقه دوزهیر گفت: برای رفع مشکل برق، پنل‌های خورشیدی به ‌صورت رایگان بین عشایر توزیع‌ شده و 3 تانکر نیز برای رفع مشکل آب عشایر در این منطقه مستقر شده است.

وی بیان کرد: 9 هزار متر‌مربع از معابر و خیابان‌های روستای دوزهیر آسفالت  شده است. 


اجرای طرح‌های اشتغال‌زا

فرماندار سمنان اظهار کرد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی در مناطق روستایی از اقدامات اثرگذار در ایجاد روحیه امید بین روستانشینان است و ‌باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان  به شهرها می‌شود.

دانایی عنوان کرد: می‌توان با ارائه تسهیلات کم‌بهره به روستاییان و جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی زمینه توسعه و تقویت روستاهای استان را فراهم کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید