• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 81988
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/gBXD
+
-

معرفی ۲۷۰۰ مسکن «اقدام ملی» به بانک‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن: تسهیلات 75 میلیون تومانی با کارمزد ۱۸ درصد به متقاضیان این طرح اعطا می‌شود

خبر
معرفی ۲۷۰۰ مسکن «اقدام ملی» به بانک‌ها

مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از تشکیل پرونده و معرفی 2700 واحد مسکونی به بانک برای دریافت تسهیلات خبر داد. «محمود بدلی» به ایرنا گفت: پرداخت تسهیلات به این واحدها بعد از ابلاغ قوانین کشوری به‌سرعت آغاز می‌شود. وی بیان کرد: برای اجرای طرح به هر واحد 75 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۱۸ درصد و بازپرداخت دوازده‌ساله اعطا می‌شود. مراحل اجرایی و تشکیل پرونده تمام واحدهای مسکونی سهمیه این نهاد در استان از طرح اقدام ملی در آذربایجان غربی انجام شده است.

بدلی با بیان این‌که طرح اقدام ملی برای تولید و عرضه مسکن در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به همت سازمان بنیاد مسکن اجرا می‌شود اظهار کرد: با این آمار، طرح اقدام ملی، جز شهر ارومیه در تمام شهرستان‌های استان به همت بنیاد مسکن اجرا و در ارومیه نیز این طرح به همت اداره کل راه و شهرسازی عملیاتی می‌شود.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن یکی از مهم‌ترین اقدامات فعلی وزارت راه و شهرسازی برای رونق دادن به تولید مسکن در کشور است و بر مبنای آن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیز سهم بنیاد مسکن است که باید احداث شود. طرح اقدام ملی اواخر سال گذشته به تأیید رئیس جمهوری رسید و عملیات ساخت خانه‌ها در سال جدید آغاز شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید