• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 9 اسفند 1396
کد مطلب : 8162
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/E8Zm
+
-

حمله خونین به دادیار اجرای احکام

دادیار اجرای احکام مجتمع قضایی شهید مطهری، در مقابل دادسرا هدف حمله یکی از طرفین پرونده قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد. به گزارش میزان، مدتی قبل پرونده‌ای درباره تصادف یک کودک در یکی از خیابان‌ها در دادسرا تشکیل شد که منجر به صدور حکم پرداخت دیه به والدین کودک شد.

مردی با معرفی خود به‌عنوان پدر کودک قصد دریافت دیه را داشت اما نه‌تنها هیچ مدرکی برای اثبات نسبت خود با این کودک ارائه نکرده بود، بلکه از انجام «آزمایش دی ان آ» هم برای اثبات این امر خودداری می‌کرد.

در این شرایط دادیار اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی شهید مطهری، واریز مبلغ دیه کودک به‌حساب وی را به اثبات نسبت وی با کودک حادثه دیده موکول کرد که این حکم مورد قبول فرد مورد نظر قرار نگرفت و به همین دلیل وی هفته گذشته با مراجعه به مجتمع قضایی شهید مطهری، دادیار اجرای احکام را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه کشاله ران، کلیه، و دست راست به‌شدت مضروب کرد.

این در حالی است که دادیار اجرای احکام از بانوان شاغل در دستگاه قضاست و در ماه‌های پایانی بارداری نیز به‌سر می‌برد. او هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و تحت درمان است و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید