• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 9 اسفند 1396
کد مطلب : 8157
+
-

خبرهای کوتاه

مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد

رئیس سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری در حکمی مسعود نجفی را به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی این سازمان منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی، محمدمهدی حیدریان، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه دیروز شورای معاونان و مدیران مؤسسات تابعه سازمان امور سینمایی ضمن قدردانی از تلاش‌های جلیل اکبری‌صحت، مدیر پیشین روابط عمومی، حکم نجفی را ابلاغ کرد.

 

  یک جایزه دیگر برای « کوپال»

فیلم «کوپال» به کارگردانی کاظم ملایی، به عنوان بهترین فیلم سینمایی جشنواره بین المللی هانتینگتون بیچ آمریکا انتخاب شد. به گزارش همشهری، جشنواره فیلم هانتینگتون بیچ که از سال ۲۰۰۵ در شهر ساحلی کالیفرنیای جنوبی برگزار می‌شود، هر ساله آثاری از سینمای مستقل را به جامعه‌ سینمایی معرفی می‎کند.«کوپال» اولین فیلم بلند داستانی کاظم ملایی است که در آن بازیگرانی چون لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام نقش آفرینی می‌کنند.

 

  حامی «فارنهایت ۴۵۱» مشخص شد

«اچ‌بی‌او» حامی اقتباس جدید رامین بحرانی از اثر مشهور ری بَردبِری با عنوان «فارنهایت۴۵۱» شده است.  به گزارش سایت هنر و تجربه، این فیلم دومین همکاری بحرانی با مایکل شانن بازیگر است که برای ایفای نقش مکمل در فیلم قبلی این کارگردان با نام «۹۹ خانه» بسیار تحسین شد. رمان بردبری، یک بار هم در سال۱۹۶۶ توسط فرانسوا تروفو به فیلم برگردانده شده بود.اچ‌بی‌او در ماه مه (اردیبهشت/ اوایل خرداد 97) برای اولین بار این بازسازی تازه از «فارنهایت ۴۵۱»را نمایش خواهد داد.

 

  جابه‌جایی مجسمه آلبرتو جاکومتی

مجسمه آلبرتو جاکومتی که پیش از این در حیاط موزه هنرهای معاصر تهران قرار داشت به داخل موزه منتقل می‌شود. به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر، این جابه‌جایی صبح چهارشنبه با حضور ملانوروزی، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و الیور ویک، موزه‌دار و هانس پیتر مارتی، مرمتکار ارشد آثار جاکومتی برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید