• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81268
+
-

زن بیمار فرزند بازیگوش‌اش را به چاه انداخت

زن بیمار فرزند بازیگوش‌اش را به چاه انداخت


زن جوان که از شیطنت‌های پسر 9ساله‌اش به تنگ آمده بود، او را به چاهی 8متری انداخت و مدعی شد که وی گم شده است اما 3روز بعد پسربچه به طرز معجزه‌آسایی از اعماق چاه نجات یافت.
به گزارش همشهری، این حادثه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کازرون رخ داد. ماجرا از این قرار بود که اول مهرماه امسال، مأموران پلیس کازرون در جریان ناپدید شدن پسربچه‌ای 9ساله در یکی از روستاهای اطراف قرار گرفتند. مادر وی می‌گفت که پسرش آخرین بار برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.
با اظهارات این زن، تحقیقات برای یافتن ردی از پسربچه گمشده شروع شد. مأموران در بررسی‌های اولیه دریافتند که خانواده پسربچه از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند و همین مسئله فرضیه آدم‌ربایی با انگیزه اخاذی را رد می‌‌کرد. پدر خانواده یک کارگر ساده بود و آنها دو پسر داشتند و به سختی از پس هزینه‌هایشان برمی‌آمدند. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد که مادر خانواده به‌خاطر شیطنت‌‌های پسر بزرگش(پسربچه گمشده) همیشه او را دعوا می‌کرد و دچار ناراحتی روحی و روانی شده بود. مأموران که به ماجرا مشکوک شده بودند، به بررسی‌ها ادامه دادند تا اینکه 3روز بعد اتفاق عجیبی رخ داد. یکی از اهالی روستای همسایه، زمانی که از کنار چاهی در این روستا می‌گذشت، صدای ناله‌هایی را شنید که از داخل چاه به‌گوش می‌رسید. او متوجه شد که فردی داخل چاه گیر افتاده و ماجرا را به پلیس خبر داد. تیمی از مأموران به همراه نیروهای آتش‌نشانی راهی چاه مورد نظر شدند و آتش‌نشانان موفق شدند فردی را که داخل چاه گیر افتاده بود، بیرون بکشند. او همان پسربچه 9ساله‌ای بود که 3روز قبل‌تر مادرش اعلام کرده بود گم شده است.
به‌دنبال این ماجرا پسربچه که زنده و آسیب زیادی ندیده بود به بیمارستان منتقل شد. مأموران هنگام انتقال او به بیمارستان از زبان وی شنیدند که مادرش او را به داخل چاه انداخته است. به این ترتیب دستور بازداشت این زن صادر شد و مأموران راهی خانه او شدند و وی را دستگیر کردند. زن جوان در همان بازجویی‌های اولیه گفت: پسر بزرگم 9ساله اما بیش فعال بود و شیطنت‌هایش باعث شده بود که دچار ناراحتی روحی و روانی شوم. از طرفی اوضاع بد اقتصادی، مشکلات زندگی ما را بیشتر کرده بود و دیگر تحمل این وضعیت را نداشتم. به همین دلیل روز حادثه، به بهانه رفتن به مدرسه با پسرم از خانه خارج شدیم و در بین راه او را به داخل چاهی در حوالی روستا انداختم و به خانه برگشتم و مدعی شدم که پسرم گمشده است.
سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی پلیس استان فارس در گفت‌وگو با همشهری گفت: با اعترافات این زن، برای وی قرار قانونی صادر شده و این در حالی است که وضعیت پسربچه 9ساله خوب اعلام شده و او به طرز معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید