• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80713
+
-

کشف ۲۷ تن چوب قاچاق از مافیای بزرگ چوب در سقز

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سقز گفت: با همکاری همیاران طبیعت ۲ کامیون حامل چوب غیرمجاز از مافیای بزرگ چوب که بیش از ۲۷ تن چوب قاچاق کردند در سقز کشف و ضبط شد. «سهراب احمدی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به کشیک شبانه‌روزی در گلوگاه‌های سقز و پایش کامیون‌های حامل چوب، ۲ دستگاه کامیون حامل چوب غیرمجاز توقیف شد و بیش از ۲۷ تن چوب غیرمجاز از این خودروها کشف و ضبط شد.

وی با بیان این‌که مدتی است کشیک‌ها را بیشتر کرده‌ایم و تلاش خود را در راستای برخورد با مافیای چوب به کار گرفته‌ایم، افزود: غیر از کشیک‌های روزانه، شب‌ها هم از ساعت ۸ تا ۱۲ به صورت مکرر گلوگاه‌ها را زیر نظر می‌گیریم و این ۲ کامیون حامل چوب غیرمجاز را با همکاری فعالین سازمان مردم‌نهاد (ژینگه‌پاریز) متوقف کردیم. احمدی اضافه کرد: ۲ دستگاه کامیون حامل چوب‌های مختلف که از جاده مریوان به سمت سقز در حرکت بود را در پلیس راه سقز با همکاری نیروی انتظامی متوقف و ۲ نفر از راننده‌های این کامیون را هم دستگیر کردیم.

وی یادآور شد: پرونده این مافیایی چوب را به منظور برخورد به دستگاه‌ قضایی ارسال می‌کنیم تا دیگر مافیایی چوب جرأت قاچاق نداشته باشند و از تخریب جنگل‌ها جلوگیری شود. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سقز افزود: از عموم مردم دلسوز طبیعت شهرستان سقز درخواست می‌کنم که این اداره را در مبارزه با مافیای چوب و نابودگران طبیعت زیبای شهرمان یاری کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید