• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80677
+
-

در حاشیه سیاست


  شکایت سردار نقدی از بهزاد نبوی
سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پاسخ به سؤالی پیرامون صحت و سقم ادعای اخیر بهزاد نبوی مبنی بر شناسایی 2جاسوس در دفتر سردار نقدی، ضمن تکذیب این موضوع، به فارس گفت:  وی باید به‌زودی به دادگاه برود و جواب دروغ‌هایی را که مطرح کرده، بدهد و در نهایت منتظر مجازات آن باشد؛ چراکه مصداق بارز نشر اکاذیب برای تشویش اذهان عمومی است. بهزاد نبوی از چهره‌های اصلاح‌طلب اخیرا در گفت‌وگویی ادعا کرده بود که در دفتر سردار نقدی 2جاسوس اسرائیل شناسایی شدند که در زندان با برخی زندانیان سیاسی هم‌بند بودند‌ که یکی از آنها اعدام شد.

  ضربه به اصلاحات از درون و بیرون
احمد خرم، وزیر راه دولت اصلاحات در گفت‌وگویی به خبرآنلاین گفته که اصلاحات از دو طرف ضربه شدیدی خورد؛ «یکی حذف عناصر رده‌ اول اصلاحات، به‌طوری که پرونده‌ای زیر بغل اغلب آنها گذاشتند و با این روش یا بازداشت‌ شدند یا ردصلاحیت‌شان کردند، بر این اساس مجبور شدند نیروهای دست‌دوم و سوم خود را وارد گود کنند». به گفته خرم، جریان اصلاحات یک ضربه هم از درون خورد به این معنا که یک عده فرصت‌طلب به جای اینکه برای مردم کار کنند، فقط به فکر حفظ قدرت‌ و تکیه‌زدن بر منصب‌ها بودند.وی به ورود 110نفر از اصلاح‌طلبان به مجلس اشاره کرد‌ و گفت:  آنها وقتی به مجلس رسیدند، دغدغه‌شان تغییر کرد.

 مخالفت حدادعادل با شفافیت آرا
یک چهره شاخص اصولگرا با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس، گفت: امروز خیلی‌ها طرفدار شفافیت آرا هستند ولی من قصد دارم بگویم که اگر کسی به یک جمع‌بندی رسید و آن جمع‌بندی خلاف موج رسانه‌ای و افکار عمومی بود، ممکن است شفافیت آرا، آن شخص را در معذوریت قرار دهد ‌و او نتواند به آن چیزی که حق تشخیص داده است، رأی دهد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حدادعادل گفت: همه جنبه مثبت طرح شفافیت آرای نمایندگان را دیده‌اند اما جنبه منفی آن را هم باید دید. این اظهارات حداد عادل در حالی است که طیف اصولگرای نمایندگان مجلس اخیرا موج رسانه‌ای گسترده‌ای را در حمایت از این طرح به راه انداخته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید