• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80513
+
-

۶ کانکس، میزبان دانش‌آموزان کالپوشی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به مشکلات منطقه دچار رانش شده حسین‌آباد کالپوش گفت: کمبود فضای آموزشی برای دانش‌آموزان روستاهای این منطقه از میامی با استقرار ۶ کانکس رفع شد.

به گزارش ایرنا، «سعید هژبری» افزود: زمین برای ساخت فضای آموزشی در حسین‌آباد کالپوش هنوز تحویل داده نشده و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان برای تأمین فضای آموزشی کلاس درس پیش‌ساخته را آماده کرده است.

وی با بیان این‌که ۶ کلاس درس پیش ساخته در کالپوش میامی برای جبران کمبود فضای آموزشی نصب شده است ادامه داد: برخی دانش‌آموزان روستای حسین‌آباد برای شرکت در کلاس درس در محیط‌های آموزشی روستاهای اطراف حسین‌آباد مانند کالپوش، میامی، گرمکش، نردین یا شهر میامی ثبت‌نام کرده‌اند و کمبود فضای آموزشی نیز از طریق کلاس‌های پیش‌ساخته رفع شد.

هژبری اظهار کرد: در روستای نردین 4 فضای آموزشی وجود دارد که 3 فضا محکم و یک فضا نیازمند مقاوم‌سازی است. از 3 فضای محکم آموزشی یکی از مدرسه‌ها نیازمند توسعه است که کمبود فضا از طریق استقرار کلاس درس پیش‌ساخته تأمین شده است و اکنون کمبود فضای آموزشی وجود ندارد.

وی بیان کرد: برای افزایش کیفیت خدمات آموزشی در روستاهای شهرستان میامی در روستاهای حسین‌آباد و سوداغلن به عنوان روستای مرکزی، مجتمع آموزشی شبانه‌روزی ساخته شده که 4 هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف ابتدایی تا متوسطه دختر و پسر از این خدمات آموزشی استفاده می‌کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید