• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80481
+
-

پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

«قنبر موسی‌نژاد» در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به پرداخت وام کارگشایی افزود: در طول 6 ماه امسال بیش از 20 میلیارد و 700 میلیون تومان وام کارگشایی قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.
وی افزود: این وام برای رفع نیازهای مهم و اولیه مددجویان و حل مشکلات مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود. این وام به صورت‌های مختلف از جمله وام ودیعه مسکن، وام ضروری و وام به سیل‌زدگان به افراد نیازمند تخت پوشش پرداخت می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: از جمله برنامه‌های حمایتی کمیته امداد استان مرکزی حمایت و پشتیبانی از بیماران به‌ویژه بیماران با بیماری‌های خاص است. از ابتدای امسال برای تأمین وسایل و لوازم توانبخشی مددجویان و به‌ویژه مددجویان با بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، حدود 2 هزار میلیارد ریال بابت تهیه تجهیزات پزشکی تخصیص داده شده است.
موسی‌نژاد ادامه داد: این تجهیزات شامل تخت، واکر، تشک و ویلچر بوده است که برای کمک به افراد دارای بیماری‌های خاص و بیماران نیازمند ضروری است.

وی بیان کرد: مددجویان در شرایط خاص کنونی مشکلاتشان بیش از گذشته شده است که کمیته امداد استان مرکزی در راستای کاهش هرچه بیشتر این مشکلات قدم برمی‌دارد و سعی در ارائه بهترین خدمات به آنها دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید