• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79192
+
-

وقت‌شناسی خرید ساعت

گرچه با پیشرفت فناوری و گسترش استفاده از وسایل صوتی و تصویری دارای امکانات فراوان، تقاضا برای خرید برخی اقلام مانند ساعت مچی و دیواری کاهش یافته است اما اگر هنوز هم از طرفداران خرید به شیوه سنتی و بستن ساعت هستید، برای خرید این کالا باید به مراکز اصلی عرضه این محصولات مراجعه و ضمن اطلاع از انواع مدل، برند و مارک‌های مختلف ساعت آن را با قیمت، خدمات و کیفیت مناسب‌تری خریداری کنید.
  برای خرید ساعت رعایت نکاتی ضروری است که در انواع ساعت مردانه، زنانه، بچگانه،‌رومیزی و حتی دیواری و ایستاده تفاوت چندانی ندارد. توجه داشته باشید که خرید ساعت نیز مانند برخی محصولات دیگر در برخی مواقع بسیار اقتصادی و گاهی به ضرر خریدار تمام می‌شود.
   دریافت کارت گارانتی معتبر دارای مهر و امضای فروشگاه و پرس و جو در مورد چگونگی و کیفیت خدمات ارائه شده بر مبنای آن، نخستین موضوعی است که پس از انتخاب ساعت متناسب با امکانات و بودجه‌تان، باید از فروشنده بپرسید.
  توجه داشته باشید که برخی از نمونه‌های ساعت‌ها دارای شیشه‌های محدب شکل یا بندهایی هستند که حتی درصورت داشتن کارت گارانتی نیز تعمیر آنها درصورت نیاز، کار ساده‌ای نیست و ممکن است گاهی هزینه‌ای بیشتر از خرید یک ساعت جدید را روی دست شما بگذارد.
   اگر برند ساعت برایتان مهم نیست و تنها به طرح آن اهمیت می‌دهید باید کمی دقیق‌تر به ساعت‌ها توجه کنید. گرچه ساعت‌های با قیمت‌های نسبتا مناسب و ظاهر جذاب، مشتری بیشتری را جذب می‌کند اما در خرید ساعت بر مبنای طرح نیز وزن، جنس و نوع بند ساعت از نکات قابل توجه است.
   توجه داشته باشید که ساعت‌های سنگین بعد از مدتی موجب آزارتان می‌شود و بندهایی که از فلزهای نامرغوب تهیه شده گرچه قیمت کمتری دارد اما پس از مدتی باعث ایجاد حساسیت می‌شود. در مجموع نیز امروزه ساعت‌های دارای بند سیلیکونی طرفداران زیادی بین جوان‌ترها پیدا کرده‌ است.

این خبر را به اشتراک بگذارید